0 1 0 0 0 27.06.2006Delecta sponsoruje EUROPĘDelecta, należąca do norweskiego koncernu Rieber Foods Polska S.A. objęła patronatem i pomocą finansową bieżący sezon żeglarski międzynarodowej klasy EUROPA, rozgrywany pod nazwą Delecta Puchar Polski 2006.
0 0 0 0 0 27.06.2006Hand Made serwuje EspressoAgencja Hand Made wydała pierwszy numer swojego newslettera zatytułowanego Espresso.
0 1 0 0 0 27.06.2006Schulz przygotował innowacjny spot dla MlekovityTrzy właściwości jogurtów zamiast trzech smaków. To nowatorskie podejście do produktów mlecznych jakie zaprezentowała SM Mlekovita i agencja Schulz w nowej kampanii telewizyjnej „Jogurty Polskie”.
0 1 0 0 0 27.06.2006Paralotna: miedź nową kampanię dla BPH TFIMiedź albo nie mieć większe zyski? Miedź, czyli mieć! Oto jest odpowiedź.
0 1 0 0 0 27.06.2006Dragon Rouge dla FFiL Śnieżka S.A.Dragon Rouge – agencja brandingowa – jest autorem nowego konceptu pozycjonowania i stworzonej w oparciu o niego identyfikacji marki oraz grafiki linii opakowań dla farb Magnat, należących do FFiL Śnieżka S.A.
0 1 0 0 0 27.06.2006„Eco Alchemico” – wyprawa z National Geographic ChannelW dniach 23-24 czerwca odbyła się kolejna, siódma już wyprawa organizowana przez kanał National Geographic i At Media - Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
0 1 0 0 0 27.06.2006Letnie działania marki FloraPodczas dwóch wakacyjnych miesięcy, w 10 miastach Polski odbędą się „Pikniki bliskie sercu” - imprezy, podczas których każdy będzie miał okazję skorzystać z bezpłatnych badań czynników ryzyka chorób układu krążenia oraz uzyskać niezbędne informacje, jak prawidłowo dbać o swoje serce. Przedsięwzięcie jest jednym z elementów aktywacji marki Flora.
0 1 0 0 0 27.06.2006Podniebny balet na 15 urodzinySiemens Sp. z o.o. świętował swoje 15 urodziny w trakcie imprezy przygotowanej specjalnie na tę okazję przez Allegro Event & Conference Agency.
0 1 0 0 0 27.06.2006Afekt wygrał obsługę projektów społecznych Fundacji Grupy TPAfekt zajmuje się komunikacją programów społecznych ‘Telefon Do Mamy’ oraz ‘Internetowy Uśmiech’ Fundacji Grupy TP. Z okazji Dnia Matki, uruchomiona została ogólnopolska darmowa infolinia, na której dzwoniący zostawiali swoje życzenia dla mam i wygrywali dla nich okolicznościowy upominek – serce z dedykacją ‘Kocham Cię Mamo’.
0 0 0 0 0 27.06.2006Nowa strona internetowa Cityboard Media na 10-lecie firmyCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, prezentuje nowy firmowy serwis internetowy. Specjalną okazją premiery www.cityboard.pl jest jubileusz 10-lecia istnienia firmy. Design nowej strony Cityboard Media podkreśla specyfikę firmy – jej wielkomiejski charakter, nowoczesność i dynamizm. Nowa odsłona serwisu internetowego to dobry start Cityboard Media w drugie dziesięciolecie.