Weber Shandwick dla firmy Merck
  • 0
  • 1
28.06.2006

Weber Shandwick dla firmy Merck

Agencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap popularyzacji „Raportu Feminatalu N” przygotowanego w oparciu o zlecone przez firmę Merck Sp. z o.o. badanie stylu życia kobiet w ciąży i matek karmiących piersią. Badanie zostało zrealizowane w okresie luty – kwiecień tego roku przez instytut SMG/KRC Millward Brown Co.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2006

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
28.06.2006

Położne wybrały proszek JELP

Polskie Towarzystwo Położnych, skupiające położne z całego kraju pod przewodnictwem Pani Prezes - Grażyny Iwanowicz-Palus, przyznało 19 maja 2006 r. wyróżnienia trzem firmom szczególnie dbającym o bezpieczeństwo, zdrowie i potrzeby dzieci. W kategorii środków piorących wyróżnienie Polskich Położnych, a więc osób najlepiej znających potrzeby najmłodszych, zyskała marka JELP. Polskie Towarzystwo Położnych uznało hipoalergiczny proszek do prania JELP za „najdelikatniejszy i najbezpieczniejszy produkt dla noworodków i niemowląt”.