0 0 0 0 0 30.06.2006„Harnaś Sprawiedliwy” – wakacyjna promocja markiRusza największa w sezonie letnim promocja marki Harnaś – Harnaś Sprawiedliwy. Już od 1 lipca do 31 sierpnia konsumenci piwa Harnaś z portfolio Carlsberg Polska mogą stać się… milionerami.
0 1 0 0 0 30.06.2006„Krajobraz w czerwieni” na billboardach AMSObchodom 50 rocznicy wydarzeń Poznańskiego Czerwca towarzyszy niecodzienna wystawa. Ekspozycja została zorganizowana przez Centrum Kultury Zamek we współpracy z AMS i odbywa się w przestrzeni miasta. Specjalnie dla tej wystawy na ulicach Poznania, w miejscach tragicznych zdarzeń z czerwca 1956 roku, AMS udostępnił 11 tablic billboardowych oraz jedną spektakularną powierzchnię reklamową na ścianie budynku. Powstało też 8 rusztowań ze zdjęciami wydrukowanymi na rozpiętej na nich tkaninie. Pokazano tam fotografie dokumentalne ze zbiorów Instytutu Pamięci Narodowej, przedstawiające sytuacje z ulic Poznania sprzed 50 lat. Czarno-białe zdjęcia są eksponowane na jednolitym czerwonym tle, które symbolizuje krew. Autorem tych fotograficznych kolaży jest Krzysztof J. Baranowski – grafik, wykładowca poznańskiej ASP.
0 1 0 0 0 30.06.2006Akademia Pstryk zaprasza na internetową aukcję magicznych zdjęćZ początkiem lipca startuje w Warszawie miesięczna kampania billboardowa Akademii Pstryk zaoferowana przez partnera medialnego AMS SA. Na kilkunastu billboardach znajduje się zdjęcie „rycerze” wykonane przez dzieci za pomocą kartonowego aparatu fotograficznego oraz informacja o prowadzonej aukcji i wystawach prac dzieci.
0 1 0 0 0 30.06.2006Peppermint wspiera launch nowej Skody RoomsterJuż w lipcu w salonach Skody pojawi się nowy kompaktowy minivan Skoda Roomster, launch nowego modelu wesprze kampania promocyjna prowadzona w salonach Skoda Auto Polska i w prasie. Celem prowadzonych działań jest kształtowanie wizerunku Skody Roomster jako auta kompaktowego z cechami funkcjonalnymi minivana (MPV), który ma łączyć w sobie radość jazdy i komfort przestrzeni. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.
0 1 0 0 0 30.06.2006Każdego dnia z PolaremOd 3 kwietnia Agencja Reklamowa „Oskar Wegner” prowadzi ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Polar. Promocja „Wygraj każdego dnia” przygotowana jest na zlecenie firmy Whirlpool i będzie trwać przez ponad 3 miesiące.
0 0 0 0 0 30.06.2006Starość i radość?Świat się starzeje. Szacuje się, że w 2000 r. 10 % ludzkości stanowiły osoby powyżej 60. roku życia. Do 2050 r. grupa ta zwiększy się dwukrotnie i wyniesie ponad 2 miliardy osób. Co czwarty Polak będzie wówczas emerytem.*
0 1 0 0 0 30.06.2006Podróże z PUCCINIFirma Inter-Leather zleciła Agencji Reklamowej „Oskar Wegner” realizację kampanii reklamowej toreb podróżnych i walizek marki PUCCINI.
0 1 0 0 0 30.06.2006Fresh tworzy ekologiczne CIGrupa Fresh przygotowuje projekt Corporate Identity oraz podstawy założenia marki dla firmy Ekoinżynieria – eksperta w zakresie obsługi prawnej i technicznej w zakresie ochrony środowiska.
0 1 0 0 0 30.06.2006Schober Information Group rozszerza swoją działalność w Europie Środkowo-WschodniejSchober Information Group kontynuuje rozwój swojej działalności. Udane rozpoczęcie działalności w Polsce na początku tego roku utwierdziło zarząd Grupy Schober w dalszej realizacji planów ekspansji w tym regionie Europy.
0 1 0 0 0 30.06.2006Freeq Green Lime w telewizjiRozpoczęła się kampania telewizyjna piwa Freeq Green Lime. Freeq Green Lime to nowy produkt w ofercie Grupy Żywiec S.A. Ma smak zielonej limonki i zawiera 4,5 % alkoholu.