Akademia Pstryk zaprasza na internetową aukcję magicznych zdjęć
  • 0
  • 1
30.06.2006

Akademia Pstryk zaprasza na internetową aukcję magicznych zdjęć

Z początkiem lipca startuje w Warszawie miesięczna kampania billboardowa Akademii Pstryk zaoferowana przez partnera medialnego AMS SA. Na kilkunastu billboardach znajduje się zdjęcie „rycerze” wykonane przez dzieci za pomocą kartonowego aparatu fotograficznego oraz informacja o prowadzonej aukcji i wystawach prac dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

Peppermint wspiera launch nowej Skody Roomster

Już w lipcu w salonach Skody pojawi się nowy kompaktowy minivan Skoda Roomster, launch nowego modelu wesprze kampania promocyjna prowadzona w salonach Skoda Auto Polska i w prasie. Celem prowadzonych działań jest kształtowanie wizerunku Skody Roomster jako auta kompaktowego z cechami funkcjonalnymi minivana (MPV), który ma łączyć w sobie radość jazdy i komfort przestrzeni. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.