„Harnaś Sprawiedliwy” – wakacyjna promocja marki
  • 0
  • 0
30.06.2006

„Harnaś Sprawiedliwy” – wakacyjna promocja marki

Rusza największa w sezonie letnim promocja marki Harnaś – Harnaś Sprawiedliwy. Już od 1 lipca do 31 sierpnia konsumenci piwa Harnaś z portfolio Carlsberg Polska mogą stać się… milionerami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

„Krajobraz w czerwieni” na billboardach AMS

Obchodom 50 rocznicy wydarzeń Poznańskiego Czerwca towarzyszy niecodzienna wystawa. Ekspozycja została zorganizowana przez Centrum Kultury Zamek we współpracy z AMS i odbywa się w przestrzeni miasta. Specjalnie dla tej wystawy na ulicach Poznania, w miejscach tragicznych zdarzeń z czerwca 1956 roku, AMS udostępnił 11 tablic billboardowych oraz jedną spektakularną powierzchnię reklamową na ścianie budynku. Powstało też 8 rusztowań ze zdjęciami wydrukowanymi na rozpiętej na nich tkaninie. Pokazano tam fotografie dokumentalne ze zbiorów Instytutu Pamięci Narodowej, przedstawiające sytuacje z ulic Poznania sprzed 50 lat. Czarno-białe zdjęcia są eksponowane na jednolitym czerwonym tle, które symbolizuje krew. Autorem tych fotograficznych kolaży jest Krzysztof J. Baranowski – grafik, wykładowca poznańskiej ASP.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

Peppermint wspiera launch nowej Skody Roomster

Już w lipcu w salonach Skody pojawi się nowy kompaktowy minivan Skoda Roomster, launch nowego modelu wesprze kampania promocyjna prowadzona w salonach Skoda Auto Polska i w prasie. Celem prowadzonych działań jest kształtowanie wizerunku Skody Roomster jako auta kompaktowego z cechami funkcjonalnymi minivana (MPV), który ma łączyć w sobie radość jazdy i komfort przestrzeni. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.