0 1 0 0 0 19.06.2006Powstaje katalog ekspertów“Eksperci 2006”, pod taką nazwą wydawnictwo CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o. planuje wydać pierwszy na polskim rynku katalog powstający z myślą o świeżo zarejestrowanych spółkach.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zone Vision Networks zmienia nazwę na ZonemediaKrzysztof Wroński, Prezes Zarządu Zone Vision Networks ogłosił wprowadzenie nowej marki dla firmy i jej poszczególnych kanałów telewizyjnych.
0 1 0 0 0 19.06.2006Ruszyła Akademia Bezpiecznego SamochoduPod hasłem - „Nie daj się wyłączyć z ruchu z powodu niesprawnych części” ruszyła 8 czerwca kampania społeczna - Akademia Bezpiecznego Samochodu. Kampania, zainicjowana przez renomowane firmy motoryzacyjne, ma przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej w zakresie zagrożeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym spowodowanych zużytymi lub wadliwymi częściami eksploatacyjnymi i skłonić kierowców do robienia częstszych przeglądów samochodów.
0 1 0 0 0 19.06.2006Odwiedź Galerię Mokotów i … zmień się na lepszeGaleria Mokotów przeistacza się w „Galerię stylizacji”. W czerwcu rozpoczyna się bowiem akcja „całkiem nowa Ty”, która polegać ma na pomocy wszystkim tym, którzy chcą odnaleźć własny styl.
0 1 0 0 0 19.06.2006Co mają Polacy a czego nie mają Brytyjczycy?Anglicy i Niemcy zazdroszczą nam lodów śmietankowych. Jak wykazały badania przeprowadzone przez TNS OBOP, tylko 2% Niemców i 3% mieszkańców Wielkiej Brytanii zna lody śmietankowe, ale ponad połowa Niemców i jedna trzecia Brytyjczyków chce, żeby były one dostępne w ich kraju. Na razie muszą przyjechać do Polski, żeby poznać ulubione lody Polaków – śmietankowe.
0 1 0 0 0 19.06.2006Google wprowadza harmonogramowanie reklam w programie Google AdWordsFirma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords. Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach.
0 1 0 0 0 19.06.2006Wirtualny MTV N-styleWystartowała nowa strona internetowa programu MTV N-Style. Nowością i zarazem jej główną atrakcją jest sekcja „Strefa zrzutu”. Internauci będą na niej mogli umieszczać stworzone przez siebie krótkie filmy, o dowolnej tematyce.
0 1 0 0 0 19.06.2006PUMA Sponsorem Technicznym KKS Lech PoznańUmowa pomiędzy KKS Lech Poznań a PUMA Polska została podpisana na 3 lata i obejmuje kompleksowe ubranie pierwszej drużyny oraz wszystkich zespołów młodzieżowych. Puma uzyskała również tytuł Sponsora Biznesowego klubu wraz z pakietem usług marketingowych obejmujących m.in. reklamę zewnętrzną podczas meczów Lecha, a także wyłączność branżową.
0 1 0 0 0 19.06.2006Nowy portal INFOR.PL20 czerwca uruchomiony zostanie nowy, gruntownie przebudowany portal Grupy Wydawniczej INFOR. Nowa strona internetowa będzie bardziej czytelna, przystępna i przyjazna dla Internautów oraz reklamodawców.
0 1 0 0 0 19.06.2006Ahold Polska uruchomił nową stronę internetowąAhold Polska uruchomił swoją nową stronę internetową. Każdy internauta, który zajrzy na www.ahold.pl może zapoznać się z zupełnie odmienioną wizytówką firmy. Serwis jest atrakcyjniejszy zarówno pod względem szaty graficznej, jak i zawartości. Wszystkie spółki Aholda w Europie Środkowej (Ahold Polska, Ahold Czech Republic oraz Ahold Retail Slovakia) mają teraz jednolity design oraz podobne funkcje.