0 1 0 0 0 11.09.2006At Media on-linewww.atmedia.plAt Media - Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - uruchomił nową witrynę internetową . Nowy serwis powstał z myślą o Klientach i współpracownikach At Media. Głównym celem witryny jest jak największa interakcja z jej użytkownikami.
0 1 0 0 0 11.09.2006Z Polski na cały świat – Zentropy Partners dla Exxon MobilFirma Exxon Mobil postanowiła, że pilotażowy projekt badań efektywności kampanii oleju Mobil1 w Internecie, przeprowadzony w Polsce przez agencję Zentropy Partners, będzie adaptowany w pozostałych częściach świata.
0 1 0 0 0 11.09.2006Już wkrótce klienci otrzymają KredytOnline.plRuszył KredytOnline.pl – internetowy serwis kredytowy LUKAS Banku. Oprócz możliwości złożenia przez internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w nim wiele przydatnych informacji na temat kredytów, kart kredytowych i nie tylko.
0 1 0 0 0 11.09.2006Pięciu nowych partnerów Fresh SolutionsW minionym tygodniu Fresh Solutions nawiązał współpracę z ITeam S.A., ComputerNet, iView, Lazer oraz DeepLine w zakresie wdrożeń systemu CMS - HYDRAportal 2.
0 1 0 0 0 11.09.2006HP rozpoczyna kampanię wspierającą promocję desktopów i monitorówDom mediowy ZenithOptimedia, obsługujący firmę Hewlett – Packard, zaplanował i kupił media do najnowszej kampanii reklamowej informującej o ofercie promocyjnej na desktopy i monitory marki Hewlett Packard.
0 1 0 0 0 11.09.2006TX™: nowa marka zegarkówTimex wprowadza nową markę zegarków: TX™. Kolekcję stworzono z myślą o aktywnych, pewnych siebie, ceniących nowoczesne rozwiązania i modny wygląd mężczyznach. Zaawansowane funkcje oraz wyjątkowy design – oto cechy kolekcji TX.
0 1 0 0 0 11.09.2006Next i K2 przygotowali internetową kampanię Coca–ColiCoca–Cola Poland rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową w Internecie, która wpisuje się w uruchomioną w lipcu nową, globalną platformę komunikacyjną marki Coca -Cola - „Coke Side of Life” („Witaj po radosnej stronie życia.Coca-Cola”).
0 1 0 0 0 11.09.2006„Klasycznie i romantycznie”To kolejna, tym razem jesienna odsłona kampanii wizerunkowej marki PORTA DRZWI, przygotowana przez agencję reklamową Mr. Bloom z Sopotu.
0 1 0 0 0 11.09.2006Sekret kuchni Roberta Makłowicza – Agencja NICEDAY dla KOTANYIOd września w ponad 200 sklepach kanału tradycyjnego na terenie całego kraju – ruszyła akcja BTL promująca przyprawy firmy KOTANYI (mieszanki przyprawowe oraz przyprawy jednorodne). W promocji wykorzystano wizerunek Roberta Makłowicza – znanego smakosza i znawcy kuchni europejskiej i światowej.
0 1 0 0 0 11.09.2006Advertiva kontynuuje współpracę z Kupcem PoznańskimAgencja Advertiva przygotowała nową odsłonę kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Kupiec Poznański. Obecna kampania jest kontynuacją przyjętej strategii pozycjonowania Kupca Poznańskiego jako eleganckiego domu mody.