0 1 0 0 0 16.06.2006Rusza druga odsłona kampanii LECH LiteW poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.
0 1 0 0 0 16.06.2006RMF MAXXX NA SUNRISE FESTIVAL 2006RMF MAXXX objęło patronat nad nowym albumem DJ Krisa "Sunrise Festival 2006" oraz nad festiwalem muzyki klubowej o tej samej nazwie.
0 1 0 0 0 16.06.2006„Gazeta na Mundial”W dzień po meczu Polska – Niemcy, pomimo święta, w czwartek 15 czerwca, ukazało się bezpłatne wydanie „Gazety na Mundial”.
0 1 0 0 0 16.06.2006Sieć RMF MAXXX coraz silniejszaSieć radiowa RMF MAXXX umacnia swoją pozycję na rynku radiowym i sukcesywnie zyskuje słuchaczy.
0 1 0 0 0 14.06.2006„Biznes rodzinny w Polsce – praktyka zarządzania”19 czerwca 2006 r. (poniedziałek) w oddziale małopolskim Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University przy ul. Głowackiego 12 w Krakowie odbędzie się konferencja: "Biznes rodzinny w Polsce - praktyka zarządzania".
0 1 0 0 0 14.06.2006Zdobądź wiedzę z Digital OnePodczas VII Kongresu E-marketingu „Sprawdzone rozwiązania – najskuteczniejsze kampanie on-line” i poprzedzających go warsztatów najlepsi specjaliści Digital One podzielą się swoją wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem branżowym.
0 1 0 0 0 14.06.2006Najnowsze wyniki badań skuteczności reklamy wewnętrznej71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat, zamieszkujących 10 największych miast w Polsce, spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska.
0 1 0 0 0 14.06.2006Kosmiczna Przygoda z Tele MagazynemDom Prasy Regionalnej Mediatak organizuje wraz z rodzinnym przewodnikiem telewizyjnym "Tele Magazynem" niespodziankę dla swoich klientów, którzy posiadają dzieci w wieku przedszkolnymi i szkolnym.
0 1 0 0 0 14.06.2006Ad.net – już ponad 11,5 miliona polskich internautówJuż ponad 94 procent internautów znajduje się w zasięgu sieci reklamowej – taki wynik osiągnął Ad.net w porównaniu opublikowanych marcowych drzew badania Megapanel/PBI (opracowanym przez PBI/Gemius.), porównującym zasięgi biur reklamy. Ad.net jest również liderem w najważniejszych kategoriach tematycznych jak np. „Biznes, finanse, prawo” lub „Praca i Edukacja”. We wszystkich kategoriach Adnet współpracuje z najbardziej znanymi tytułami.
0 1 0 0 0 14.06.2006DEJAVU dla ArkadyAgencja Reklamy DEJA VU zajmie się odświeżeniem i wdrożeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej dla firmy budowlanej ARKADA–Budownictwo, od 14 lat zajmującej się projektowaniem i budową domów jednorodzinnych.