0 1 10.10.2006Rekordowe wyniki Metramedia TweetWrzesień 2006 to rekordowy miesiąc pod względem przychodów dla dziennika „Metro” wydawanego przez Agorę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.10.2006Marka Astor w sieciRuszyła podstrona internetowa marki Astor, będąca częścią oficjalnej strony Ambasadorki tej marki - Anny Przybylskiej: www.aniaprzybylska.com.pl. Podstronę o marce ASTOR przygotowała wybrana w drodze przetargu Agencja Komunikacji Marketingowej Banah Group.
0 1 0 0 0 10.10.2006Nowe bogatsze menu w Pizza Hut10 października br. pod hasłem „365 powodów by do nas wpaść” rusza najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut.
0 1 0 0 0 10.10.2006Sensors autorem projektu Volvo DesignZajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors. Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.
0 1 0 0 0 10.10.2006Interaktywna wyprawa szlakiem odświeżonego HarnasiaRuszył nowy serwis www marki Harnaś. Jest on integralnym elementem szeroko zakrojonej kampanii komunikującej zmiany w wizerunku tej dynamicznie rozwijającej się marki z portfela Carlsberg Polska. Serwis przygotowany został przez agencję interaktywną byss.