0 1 0 0 0 9.10.2006Kampania społeczna dotycząca równouprawnienia kobiet i mężczyzn na rynku pracyAgencja Reklamowa MARTIS w wyniku przetargu wygrała obsługę Fundacji Feminoteka i rusza z kampanią społeczną.
0 1 0 0 0 9.10.2006Rawa Blues Festival wykorzystuje GoBoardyPLAKATIV Poland sp. z o.o. zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard®. Klientem Plakativ został jeden z największych w Europie festiwali bluesowowych - Rawa Blues Festival, który nieprzerwanie od ponad 25 lat odbywa się w katowickim Spodku. Motywem reklamowym 26 edycji festiwalu, który odbył się 7 października br., było hasło „Kup bilet wygraj Mitsubishi Pajero Irka Dudka”. W tym roku organizator przeznaczył swój charakterystyczny, czarny samochód jako nagrodę do wylosowania spośród wszystkich uczestników festiwalu.
0 1 0 0 2 9.10.2006iloggo.pl – nowa era Internetu4 października br. w siedzibie firmy ATM S.A. odbyła się konferencja prasowa, na której oficjalnie zaprezentowano nowy projekt internetowy – iloggo.pl.
0 1 0 0 0 9.10.2006Mamy dość monopoluZ badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że blisko 40% Polaków zdecydowanie chciałoby, aby na rynku pojawił się konkurent Poczty Polskiej. Kolejne 32% wskazało odpowiedź: "zdecydowanie tak", tylko 7% respondentów jest zdecydowanie przeciwna wejściu nowego gracza na rynek pocztowy.
0 1 0 0 0 9.10.2006„Czy PR jest manipulacją?”P. Kołak, Czy PR jest manipulacją?, "Wirtualne Media", 5.10.2006 Polemika z artykułem Nilsa Klawitera ("Der Spiegel") deprecjonującym - według autora felietonu - public relations i osoby zajmujące się tą dziedziną.
0 1 0 0 0 6.10.2006Mistrzostwa Polski FIFA 07Electronic Arts Polska poinformowało o rozpoczęciu elektronicznej rejestracji na Mistrzostwa Polski FIFA 07. Wszyscy zainteresowani udziałem w tegorocznym turnieju mogą zgłaszać się na oficjalnej stronie internetowej, która znajduje się pod adresem www.polska.ea.com/pages/4452/.
0 1 0 0 0 6.10.2006HealthWay wprowadza na rynek nową serię marki Dr Irena ErisPod hasłem „Witaj w świecie kosmetycznej nanoprecyzji” rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek ekskluzywną serię kosmetyków pielęgnacyjnych NANO ENTREE. Pojawienie się nowej, luksusowej serii w parasolu marki Dr Irena Eris to konsekwencja realizacji strategii firmy, której celem jest budowanie pozycji i prestiżu marki Dr Irena Eris w segmencie kosmetyków Premium. Za komunikację ATL i BTL dla NANO ENTREE odpowiedzialna jest agencja Healthway (do niedawna pod nazwą Peppermint Medical).
0 1 0 0 0 6.10.2006Kampania Chappi na autobusach PKSTrwa kampania karmy dla psów Chappi realizowana przez Business Consulting Media Miejskie na autobusach PKS w małych miejscowościach. W kampanii wykorzystany został format megabus - cała powierzchnia autobusu została "opakowana" grafiką reklamową. Jest to druga w tym roku kampania tego produktu na autobusach PKS adresowana do mieszkańców małych miejscowości, wsi i terenów podmiejskich. Autobusy PKS kursują kilkanaście godzin dziennie realizując przewozy pasażerskie. Trasy te nie są nasycone przewoźnikami. Dzięki temu mieszkańcy tych miejscowości mogą zetknąć się z reklamą w otoczeniu zwykle pozbawionym innych form reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 6.10.2006Webtel w gronie 1000 największych polskich firmWebtel – Interactive Solutions znalazł się na liście 1000 największych firm w Polsce opublikowanej przez Gazetę Finansową 29 września 2006 roku.
0 1 0 0 0 6.10.2006Wszyscy kibicujemy UEFA EURO 2012 w Polsce i na UkrainieRuszyła społeczna kampania reklamowa, promująca polsko-ukraińską kandydaturę do organizacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012. W ciągu najbliższych tygodni do poparcia tej wspaniałej idei przekonywać będą billboardy, reklamy telewizyjne, prasowe i radiowe w całej Polsce. Entuzjazm wzmocnić mają liczne działania niestandardowe i happeningi.