0 1 23.11.2006Zapachowe logo British Schoolexperiential marketing TweetConSensus Technology przygotował branding zapachowy dla największej w kraju sieci szkół językowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.11.2006Nagroda „Mecenas Kultury” dla PKN ORLENPKN ORLEN otrzymał nagrodę „Mecenas Kultury” w kategorii arts & business Wydarzenie Roku przyznaną w ramach drugiej, polskiej edycji konkursu ARTS&BUSINESS AWARDS. W Europie ARTS&BUSINESS AWARDS od lat wyróżnia godne naśladowania przykłady współpracy przedstawicieli biznesu i kultury.
0 1 0 0 0 23.11.2006Gazeta Prawna organizuje debatę o przyszłości prasy23 listopada w siedzibie Gazety Prawnej odbędzie się debata poświęcona przyszłości prasy. Do udziału w spotkaniu zaproszono przedstawicieli najważniejszych polskich tytułów prasowych, medioznawców i znawców Internetu.
0 1 0 0 0 23.11.2006Appetita w trosce o KlientaW najnowszej promocji „Warzywna z puszką” producent marki Appetita zadbał nie tylko o doznania smakowe, ale także o wygodę swoich Klientów. Teraz kupując przyprawę Warzywna Appetita nie tylko zyskuje się oryginalny oraz niezapomniany aromat i smak potraw, ale także elegancki i przydatny w każdej kuchni upominek.
0 1 0 0 0 23.11.2006Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Franco Feruzzi - zabójczo męscy, zabójczo stylowiSłynąca z innowacyjnych projektów i niebanalnego wzornictwa męska marka odzieżowa Franco Feruzzi, przyłącza się do jednego z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego boksu. 25 listopada na warszawskim Torwarze odbędzie się Gala Boksu Zawodowego, podczas której Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Steve Cunningham (USA) stoczą walkę o tytuł mistrza świata federacji IBF w wadze junior ciężkiej.