Espresso - Strona 4819 z 5497 - Marketing przy Kawie

Espresso

1 grudnia 2006

30 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2006

Discovery Media Polska po raz kolejny najlepszym biurem sprzedaży stacji tematycznych w Polsce

Discovery Media Polska zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu reklamowego w Polsce. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez instytut badania rynku i opinii publicznej Millward Brown SMG/KRC, opublikowanych w najnowszym raporcie specjalnym Media i Marketing Polska za 2006 rok, Discovery pozostaje liderem w swojej branży wyprzedzając konkurencyjne biura sprzedaży reklam w zakresie kreatywności i innowacyjności, elastyczności, sprawności i szybkości w reagowaniu na potrzeby klienta, sposobów rozliczania oraz ogólnego poziomu obsługi klienta. Discovery Media Polska uzyskało najwyższe wyniki w 5 na 8 kategorii raportu. We wszystkich zanotowało wzrost, co przekłada się na poprawę i udoskonalenie oferowanych warunków współpracy, w tym sposobu działania czy kompetencji doradczych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.11.2006

DELEGATA przejmuje obsługę kanałów tematycznych grupy LNI Channels, m.in.: Mezzo,MCM Pop, MCM Top, Chasse&Peche

Delegata, agencja specjalizująca się w obsłudze kanałów tematycznych (m.in. Jetix, Jetix Play, Wedding TV) przejmuje dystrybucję i marketing kanałów tematycznych grupy LNI Channels. Wśród nich są: programy muzyczne: MEZZO adresowany głównie do wielbicieli muzyki klasycznej, jazzu, soulu i opery, MCM Pop, dedykowany fanom współczesnego rocka i popu oraz MCM Top emitujący najnowsze przeboje.

Poprzednie Następne