IQ Marketing dla Dr.Oetker
  • 0
  • 1
23.11.2006

IQ Marketing dla Dr.Oetker

Dr.Oetker wprowadził na rynek nową linię produktów – limitowaną serię świąteczną ciasteczek do samodzielnego wypieku. Przez najbliższe 3 weekendy w największych sieciach handlowych w całej Polsce prowadzona będzie akcja promocyjna. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację akcji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2006

Rozpoczęła się rekrutacja studentów do “Programu Stypendialnego dla Liderów” prowadzonego przez GE Foundation oraz Institute of International Education

Działając w imieniu GE Foundation, organizacja Institute of International Education (IIE) rozpoczęła rekrutację najlepszych studentów z uniwersytetów w Polsce, Czechach, na Węgrzech oraz – po raz pierwszy – w Rumunii do programu stypendialnego GE. Studenci drugiego roku kierunków takich jak: inżynieria, technologia, ekonomia i zarządzanie, zainteresowani rozwojem umiejętności przywódczych i swojego potencjału wspólnie z GE, mogą składać aplikacje do 13 grudnia br.