0 1 0 0 0 28.09.2006Strona konkursowa „Metra”Strona konkursowa „Metra” - nowa, cykliczna forma komunikacji z Czytelnikami poprzez SMS rusza 29 września. Mechanizm konkursów będzie oparty na zasadzie ”instant win”.
0 1 0 0 0 28.09.2006Odwaga i Innowacja – nowa odsłona marki CurraraW sklepach pojawiła się nowa Currara. Nowy wizerunek tej marki jest efektem ścisłej współpracy pomiędzy producentem - firmą Comindex, a firmą projektową Studio DN.
0 1 0 0 0 28.09.2006Rusza kampania CYFRY+2 października w ogólnopolskiej telewizji ruszy nowa kampania wizerunkowa CYFRY+, promująca platformę jako najlepsze źródło wiarygodnych informacji oraz wartościowej rozrywki dla całej rodziny.
0 1 0 0 0 28.09.2006Rusza telewizyjna kampania kobiecej kolekcji ClarksZ początkiem października rusza kampania kobiecej kolekcji butów firmy Clarks. Kampania potrwa do końca miesiąca, emitowana będzie w TVN, TVN 24 oraz TVN Style.
0 1 0 0 0 28.09.2006Podkarpacka Nagroda JakościPrografix Sp. z o.o. zdobył najwyższą ilość punktów spośród uczestników Konkursu.
0 1 0 0 0 28.09.2006Hand Made dla BakomyW tym tygodniu rozpoczęła się kampania telewizyjna jogurtów Bakoma Premium. Strategię i kreację nowych spotów Bakomy przygotowała agencja Hand Made, która została wyłoniona w drodze konkursu.
0 1 0 0 0 28.09.2006ITBC Communication zadba o wizerunek firmy Sabre Holdings w PolsceAgencja ITBC Communication poinformowała o podpisaniu umowy na obsługę public relations z polskim oddziałem firmy Sabre Holdings, specjalizującej się w rozwoju technologii wspierających branżę turystyczną. Zakres działań obejmuje prowadzenie biura prasowego i bieżącą obsługę PR, której celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku Sabre Holdings w mediach i dotarcie za ich pośrednictwem do grup docelowych.
0 1 0 0 0 28.09.2006Kidabion. Na zdrowy rozumFirma Merck przy współpracy z Agencją GPD rozpoczyna kampanię reklamową preparatu KIDABION.
0 1 0 0 0 28.09.2006Nowy klient Twenty Four Seven PRWe wrześniu agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na obsługę działań PR dla linii lotniczych Wizz Air. W ramach umowy agencja zapewni przewoźnikowi pełną obsługę w zakresie zarządzania relacjami z mediami, która obejmie przygotowanie strategii komunikacji oraz jej pełną realizację, m.in. organizację konferencji i wyjazdów prasowych, przygotowywanie informacji prasowych, raporty i analizę mediów. Firma zajmie się także organizacją wydarzeń specjalnych Wizz Air takich jak eventy dla pracowników.
0 1 0 0 0 28.09.2006Euro Effie Award 2006 dla Grey Worldwide Warszawa27 września, na uroczystej Gali Euro Effie w Brukseli, Agencja Grey Worldwide Warszawa otrzymała statuetkę Effie za kampanię dla P&G Pantene Pro-V – „Pro Health”. Sukces Grey Warszawa i sześć statuetek Effie dla innych biur w Europie (w tym Golden Effie dla Grey London) zapewniły Grey Global Group tytuł Agency Network of the Year.