Espresso

30 listopada 2006

29 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2006

Campari przedstawia “Hotel Campari”

Campari chce uczcić Red Passion poprzez swoją nową, odważną i prowokacyjną kampanię „Hotel Campari”, która w intrygujący sposób łączy sztukę z reklamą. “Hotel Campari” jest ekscytującym, mitycznym miejscem, w którym Salma Hayek zachęca do dalszego zgłębiania tajemnicy i pasji Campari. “Hotel Campari” można oglądać w reklamach drukowanych, telewizyjnych, internetowych oraz w limitowanej edycji Kalendarzy, dostępnych na wybranych rynkach na całym świecie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2006

Paralotna przygotowała nowa kampania dla KIA

Agencja Paralotna przygotowała dla KIA MOTORS kampanię poprzedzającą wprowadzenie na rynek nowego samochodu osobowego o nazwie Cee'd. Kampania ma silnie eksponować informacje o nowym modelu KIA, który jako pierwszy samochód w Europie posiada siedmioletnia gwarancje. Celem dodatkowym jest zaproszenie potencjalnych klientów do odbycia jazd próbnych samochodem KIA Cee'd. Strategicznie kampania jest kontynuacją działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości, nowoczesnych samochodów.

Poprzednie Następne