0 1 0 0 0 30.11.2006Marketing (vs.) nonprofitL. Ries, Seven Steps to Building a Strong Nonprofit Brand, "MarketingProfs", 28.11.2006 Mimo że na pierwszy rzut oka pojęcia "marketing" i "organizacje nonprofit" można traktować niemal jak antonimy, prawa rynku sprawiają, że marketing sprawdza się (co więcej, jest niezbędny!) również w działalności sektora pozarządowego.
0 1 0 0 0 30.11.2006SEO – kolejny niezbędny akronimA. F. Kennedy, What is SEO, Really, and Why Should You Care?, "Web Marketing Today", 28.11.2006 Mechanizmy, zasady działania, zalety technik SEO w krótkim tekście promującym ich stosowanie.
0 1 0 0 0 29.11.2006Campari przedstawia “Hotel Campari”Campari chce uczcić Red Passion poprzez swoją nową, odważną i prowokacyjną kampanię „Hotel Campari”, która w intrygujący sposób łączy sztukę z reklamą. “Hotel Campari” jest ekscytującym, mitycznym miejscem, w którym Salma Hayek zachęca do dalszego zgłębiania tajemnicy i pasji Campari. “Hotel Campari” można oglądać w reklamach drukowanych, telewizyjnych, internetowych oraz w limitowanej edycji Kalendarzy, dostępnych na wybranych rynkach na całym świecie.
0 1 0 0 0 29.11.2006Fresh Solutions: coraz liczniejsze grono partnerskieFresh Solutions pozyskał w ostatnim czasie sześciu kolejnych partnerów w zakresie wdrożeń systemu CMS - HYDRAportal 2. Dzięki podpisanym umowom sieć dystrybutorów HYDRAportal 2 liczy obecnie 25 Parterów.
0 1 0 0 0 29.11.2006Paralotna przygotowała nowa kampania dla KIAAgencja Paralotna przygotowała dla KIA MOTORS kampanię poprzedzającą wprowadzenie na rynek nowego samochodu osobowego o nazwie Cee'd. Kampania ma silnie eksponować informacje o nowym modelu KIA, który jako pierwszy samochód w Europie posiada siedmioletnia gwarancje. Celem dodatkowym jest zaproszenie potencjalnych klientów do odbycia jazd próbnych samochodem KIA Cee'd. Strategicznie kampania jest kontynuacją działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta dobrej jakości, nowoczesnych samochodów.
0 1 0 0 0 29.11.2006Kampania BIO marki HiPPW prasie parentingowej trwa kampania "BIO" prowadzona przez markę HiPP. Obejmuje ona między innymi cykl advertoriali poświęcony ekologicznym produktom spożywczym przeznaczonym dla niemowląt i małych dzieci.
0 1 0 0 0 29.11.2006Mikołaje z GETIN Banku i MindChiliMikołaje z GETIN Banku rozsyłają mailingi promujące świąteczną ofertę. To nie pomyłka, tylko start kampanii internetowej promującej kredyt świąteczny GETIN Banku. Proste zasady - prosty przekaz: 50 zł w prezencie do kredytu gotówkowego. Przygotowanie i przeprowadzenie działań w internecie zlecono agencji MindChili.
0 1 0 0 0 29.11.2006Złoty Laur Teleinfo 2006 dla Banku BPHBank BPH został uhonorowany główną nagrodą - Złotym Laurem Teleinfo w kategorii banki, ubezpieczenia i instytucje finansowe w siódmej edycji konkursu tygodnika "Teleinfo" na najlepiej zinformatyzowane przedsiębiorstwo.
0 1 0 0 0 29.11.2006Double Brand dla kampanii społecznej „Warto być za”Agencja Double Brand przeprowadziła restylizację logotypu akcji społecznej „Warto być za!” zorganizowanej przez Kompanię Piwowarską.
0 1 0 0 0 29.11.2006Jubileuszowa edycja prestiżowego konkursu „Dobroczyńca Roku” ogłoszonaTrwa dziesiąta jubileuszowa edycja Konkursu "Dobroczyńca Roku 2006", organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Celem Konkursu jest nagradzanie firm, które prowadząc działalność rynkową jednocześnie wspierają organizacje pozarządowe w rozwiązywaniu ważnych problemów społecznych i angażują się w działania na rzecz społeczności lokalnych.