0 1 0 20.02.2007„Puls Biznesu” przesuwa budżet internetowy do Media ContactsAgencja nowych mediów Media Contacts przejęła budżet reklamowy w Internecie dziennika „Puls Biznesu” wydawanego przez Bonnier Business (Polska). W 2006 roku planowaniem działań dziennika w Internecie zajmował się Starcom Next. Jeśli chodzi o zakup pozostałych mediów „Puls Biznesu” w 2007 roku kontynuuje współpracę z domem mediowym Starcom.
0 1 0 20.02.2007Piast sponsorem koszykarskiego klubu – ASCO Śląsk WrocłaPrzedstawiciele Piasta z Grupy Carlsberg Polska i ASCO Śląsk Wrocław podpisali umowę sponsorską. Na jej podstawie Piast staje się sponsorem wrocławskiej Drużyny walczącej w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki o Mistrzostwo Polski w koszykówce mężczyzn. Wstępna umowa obowiązywać będzie w sezonach 2006/2007 i 2007/2008 i przewiduje szereg aktywności promocyjnych.
0 1 0 20.02.2007David Benson szkolił europejskich managerów ZOG w PolsceDavid Benson, International Head of Communication Planning w sieci domów mediowych ZenithOptimedia, przeprowadził dwudniowe szkolenie “Consumer Pathway” dla managerów ZenithOptimedia z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz Skandynawii. Polska jest czwartym rynkiem na świecie gdzie dotychczas odbywał się trening połączony z warsztatami.
0 1 0 20.02.2007Google Qualified Company tylko dla profesjonalistówNajwiększa światowa wyszukiwarka Google już dawno postanowiła wyjaśnić kwestię tego, komu można bez zastrzeżeń powierzyć administrację kampanii w coraz popularniejszym systemie reklamowym AdWords. W tym celu stworzyła certyfikat Konsultanta Google Advertising Professional, który przyznawany jest po zdaniu trudnego testu i spełnieniu kilku innych wymagań. Poza tym wyszukiwarka zaczęła przyznawać tytuł Google Qualified Company, który jest wyższym stopniem zaawansowania i którego zdobycie świadczy o profesjonalnym zaangażowaniu w ramach systemu AdWords.
0 1 0 20.02.2007Reklama za miliardNa ponad miliard złotych, dwa tysiące firm BTL i ok. 20 tys. zatrudnionych osób Polska Izba Artykułów Promocyjnych oszacowała sektor artykułów promocyjnych.Początki branży artykułów promocyjnych związane były z zachodzącymi w latach dziewięćdziesiątych przekształceniami polityczno-gospodarczymi w Polsce. Ówczesna sytuacja na rynku spowodowała gwałtowne zmiany, także w dziedzinie reklamy. Ostatnie piętnaście lat pozwoliło zaobserwować dynamiczny rozwój, mający miejsce w sektorze reklamy upominkowej.
0 1 0 19.02.2007Partner of Promotion dla Xerox PolskaAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem koncernu Xerox Corporation. W ramach umowy z Xerox Polska agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz PR korporacyjny.
0 1 0 19.02.2007Konkurs Zdobądź Autorytet rozstrzygnięty!16 lutego zakończył się konkurs wiedzy o marketingu „Zdobądź Autorytet”, w którym głównymi nagrodami były zaproszenia na XXI seminarium z cyklu Autorytety "1 to 1 Marketing, czyli jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem” (www.donpeppers.pl) prowadzone przez Dona Peppersa.
0 1 0 16.02.2007Party – eskapada z LechemNowy Jork, Rio i Honolulu czekają - co tydzień za sprawą marki Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej mogą tam polecieć cztery osoby. Lech po raz kolejny udowadnia, że umie się bawić na światowym poziomie. To samo oferuje swoim konsumentom, proponując im podróż do światowych stolic rozrywki i zabawy. Wszystko za sprawą rozpoczętej 4 lutego najnowszej promocji.
0 1 0 16.02.2007Gwiazdy konkurujących ze sobą seriali tylko w PolsacieJuż niebawem na antenie Telewizji POLSAT rusza wielkie muzyczne widowisko „jak Oni śpiewają”. Najpopularniejsze Gwiazdy - konkurujących na co dzień seriali - staną oko w oko z największymi przebojami i publicznością. Start programu już 3 marca. Gwiazdami sobotnich wieczorów będą m.in.: Weronika Potoczny z "Plebanii" (Agnieszka Włodarczyk), Grażynka z "Klanu" (Małgorzata Ostrowska-Królikowska), Waldek Złotopolski (Andrzej Nejman), Halinka Kiepska (Marzena Kipiel-Sztuka), Artur z "Pierwszej miłości" (Łukasz Płoszajski), Pati z "Sąsiadów" (Małgorzata Lewińska), Artur z "M jak miłość" (Robert Moskwa), Ewa Nowicka z "M jak miłość" (Dominika Figurska), Silene Arbekajte – Nawrocka z „Fali zbrodni” (Natasza Urbańska) oraz inne serialowe gwiazdy.
0 1 0 16.02.2007Lamart wspiera działania Akademii PstrykLamart wspiera działania Akademii Pstryk zarówno rzeczowo, jak i merytorycznie, dostarczając dzieciom z ogniska "Praga" materiały do ekspozycji zdjęć wykonanych techniką „otworkową”.