Espresso

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem

Firma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Nikt nie omija okazji – kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Raporty i artykuły na nowej stronie On Board PR

Na stronie On Board PR (www.onboard.pl) znalazły się branżowe raporty wizerunkowe przygotowane w oparciu o badania opinii społecznej realizowane m.in. przez sopocką PBS. Udostępnione opracowania dotyczą sektora bankowego („Banki – zaufanie i komunikacja z klientami”), operatorów telefonicznych („Jak zdobyć abonenta”), budownictwa („Marka dewelopera”) i mediów („Konsument i media”). Na stronie będą pojawiać się też wszystkie kolejne raporty On Board PR mające pomóc przedsiębiorstwom różnych branż w planowaniu działań public relations.

Poprzednie Następne