0 1 0 0 0 7.12.2006Dynamiczna jesień w TOK FMOd września do listopada br. radio TOK FM zanotowało znaczny wzrost obrotów w stosunku do roku 2005. Według danych własnych nadawcy (Dane za miesiące wrzesień-listopad na podst. systemu emisyjnego Traffic, nie zawierają barterów i autopromocji), sprzedaż czasu antenowego we wrześniu wzrosła do 207% w stosunku do roku ubiegłego, w październiku do 267%, a w listopadzie do 270%.
0 1 0 0 0 6.12.2006Zapachowe monitory reklamowe 5DHIGHER jako jedyna wprowadza na rynek pierwsze zapachowe monitory LCD – 5D.
0 1 0 0 0 6.12.2006Ruszyła kampania promocyjna nowego portalu www.promosfera.plPromosfera.pl to pierwszy portal zbierający i prezentujący wszystkie informacje na temat promocji. Właśnie rozpoczął działania, mające na celu pozyskanie firm do współpracy. Kampania bannerowa, prowadzona przez Arbomedia, obejmuje najważniejsze portale marketingowe – www.mediarun.pl, www.marketingprzykawie.pl, www.epr.pl, www.medialine.pl.
0 1 0 0 0 6.12.2006Bankowość Dla Przedsiębiorstw, oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & GreyKolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul. Puławskiej 11 i ul. Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wizerunkowej bankowości dla przedsiębiorstw PKO BP SA. Głównym zadaniem kampanii jest zmiana postrzegania PKO Banku Polskiego jako banku stricte detalicznego i ugruntowanie w świadomości przedsiębiorców istnienia prężnej i silnej części korporacyjnej o dużym potencjale finansowym, rozbudowanej sieci dystrybucji oraz atrakcyjnej ofercie produktowej.
0 1 0 0 0 6.12.2006CoolBrands – kto wyznacza trendy?Podsumowano pierwszy internetowy ranking najmodniejszych marek. Na stronie www.coolbrands.onet.pl konsumenci oddawali głosy na marki, które ich zdaniem wyznaczają trendy i mogą być określane mianem „cool”.
0 1 0 0 0 6.12.2006Drzewko Dobrych Życzeń – świąteczna akcja „Metra”Dzisiaj rozpoczęła się druga edycja świątecznej akcji bezpłatnej gazety „Metro”. Tegoroczna edycja obejmie osiem miast.
0 1 0 0 0 6.12.2006Men at Work – dla nowych KlientówAgencja reklamowa Men at Work rozpoczyna współpracę z COM.40 LIMITED Sp. z o.o., producentem ekskluzywnych mebli tapicerowanych, sprzedawanych w całej Polsce oraz eksportowanych pod marką COM.40. Men at Work jest odpowiedzialna za rozwiązania strategiczne, ATL oraz BTL.
0 1 0 0 0 6.12.2006Druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.plPod hasłem „Mikołajom dziękujemy” trwa druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl. Film reklamowy zatytułowany „Ferajna” jest już dostępny w Internecie.
0 1 0 0 0 6.12.2006Fresh dla poznańskiego MagistratuGrupa Fresh przygotowała kreację dla akcji społecznej, zorganizowanej przez Urząd Miasta Poznania. Projekt prowadzony jest od początku września, obecnie został wzmocniony komunikacją outdoorową oraz ulotkami, które promują hasło: „Podnieś głowę, wyjdź z bezrobocia”.
0 1 0 0 0 6.12.2006Rusza kampania informacyjna Polskiej RóżyPolska Róża - producent przetworów z róży rozpoczyna kampanię informacyjną związaną z pojawieniem się w portfolio firmy nowego produktu - witaminowego nektaru różanego.