0 1 0 0 0 20.12.2006Meteowrażliwi – serwis dla wrażliwych na pogodęStrefa klimatyczna, w której żyjemy, w istotny sposób wpływa nie tylko na stan naszego zdrowia, ale przede wszystkim decyduje o naszym dobrym lub złym samopoczuciu. Ponad 60% Polaków to meteoropaci, czyli osoby uskarżające się na dolegliwości wywołane czynnikami meteorologicznymi.
0 1 0 0 0 20.12.2006Vabbi spełnia marzenia PolakówAlicja Falszewska z Kalisza zwiedzi wymarzony Paryż. Szansę na pracę w Vabbi FO otrzyma Emilia Kych z Małgoszczy. Izabela Polakowska z Kielc ubierze swojego syna w strój piłkarski, a bukiet kwiatów zostanie wręczony Dorocie Kucińskiej z Luboniola.
0 1 0 0 0 20.12.2006Świąteczne spotkanie luksusowych marekW sobotni wieczór w Centrum Porsche w Warszawie odbyło się Świąteczne Spotkanie dla wielbicieli tej luksusowej marki. Wieczór uświetnili Robert Chojnacki - promujący swój nowy album, Cezary Pazura ze swoim kabaretowym show, a także Grey Goose – Najsmaczniejsza Wódka na Świecie.
0 1 0 0 0 20.12.2006ContactPoint otwiera nowe call centerOutsourcing call center ContactPoint - jedna z wiodących firm specjalizujących się w realizacji projektów związanych z telefoniczną obsługą klienta, z telesprzedażą i wsparciem kampanii promocyjnych poprzez contact center, otworzyła w Rzeszowie nowe call center. Nowy oddział zlokalizowany jest blisko Politechniki Rzeszowskiej, zajmuje 800 m. kw. powierzchni biurowej.
0 1 0 0 0 20.12.2006Pilsner Urquell wraz z Marcinem Kydryńskim zaprasza do świata dojrzałości i wyrafinowanego smakuWyjątkowa marka wymaga wyjątkowego towarzystwa i otoczenia. Takie motto przyświecało ekipie realizacyjnej, która 23 listopada w warszawskim klubie „Melodia” rozpoczęła zdjęcia do najnowszego filmu reklamowego Pilsner Urquell z udziałem Marcina Kydryńskiego. Scenografię na potrzeby reklamy zaaranżował światowej sławy scenograf Allan Starski.
0 1 0 0 0 20.12.2006MRM Momentum staje się Momentum WorldwideMomentum Worldwide zastępuje MRM Momentum w strukturze McCann Worldgroup, umacniając swoją pozycję w ogólnoświatowej sieci. Struktura agencji pozostaje bez zmian.
0 1 0 0 0 20.12.2006Z włosem czy pod włos, czyli jak golą się Polacy*Zapewne za każdym razem, kiedy zadalibyśmy powyższe pytanie można otrzymać zupełnie inną, osobista odpowiedź. Biorąc jednak pod uwagę, iż 55-letni mężczyzna poświęcił goleniu przeciętnie 3.350 godzin, można zrozumieć dlaczego tej codziennej czynności poświęcili uwagę prawdziwi naukowcy, zwani prognologistami.
0 1 0 0 0 20.12.2006„See the real Pink”!!!A. Z. Cuneo, Promoter to Run Racy Ads for Web Concert, "Advertising Age", 18.12.2006 Do czego może prowadzić "sponsoring na ślepo", czyli jak/czy Ford współgra z piersiami i innymi intymnymi miejscami młodych gwiazd.
0 1 0 0 0 20.12.2006Jak się nie sprzedać…A. Davis, Seven Sure-Fire Ways to Lose an Audience's Attention, "MarketingProfs", 19.12.2006 "Chcesz być pewien, że twoje przesłanie nigdzie nie dotrze? Że twoja kampania zniknie bez śladu? Że zginą szybką, bolesną śmiercią?" - ku przestrodze...
0 1 0 0 0 20.12.2006Wirusowe podsumowania…10 Viral Videos You Should Have Seen, "Advertising Age", 18.12.2006 Swięta za pasem, mniej "pracy w pracy" (przynajmniej w niektórych miejscach!), czas na odrobinę rozrywki...