Jak się nie sprzedać...
  • 0
  • 1
20.12.2006

Jak się nie sprzedać…

A. Davis, Seven Sure-Fire Ways to Lose an Audience’s Attention, „MarketingProfs”, 19.12.2006

„Chcesz być pewien, że twoje przesłanie nigdzie nie dotrze? Że twoja kampania zniknie bez śladu? Że zginą szybką, bolesną śmiercią?” – ku przestrodze…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2006

Panoramiczna cyfrówka

Ilość produktów określanych mianem „nowej generacji” rośnie w zastraszającym tempie, ale wygląda na to, że Seitz 6x17 jest nim naprawdę. To panoramiczny aparat cyfrowy – rozmiary 49,5 x 17,5 x 9,5 centymetra, waga 2,8 kilograma, rozdzielczość 160 milionów pikseli, zapisywanie danych 300 MB na sekundę, dodatkowe wyposażenie w postaci dotykowego ekranu pozwalającego na podgląd i obróbkę zdjęć. Jak widać, nie jest wcale gadżetem, ale łączy go z nimi jedna cecha - efektownie wygląda na zdjęciach. roundshot.ch

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2006

Choinka na USB

Od pewnego czasu jest jasne, że do portu USB można podłączyć wszystko. Jeśli wszystko, to czemuż by nie choinkę? Niewielka (12 cm), ale efektowna (trzy kolory), wszędzie się zmieści i nie zaśmieca biurka opadającymi igłami. Magia świąt, zapach lasu… Z emitowaniem zapachów choinka na USB ma na razie pewien problem. Ale jesteśmy pewni, że i ta kwesta została już rozwiązana w jakimś świątecznym gadżecie, tylko my po prostu jeszcze go nie znaleźliśmy. 2future.pl