0 1 0 0 0 19.12.2006Współpraca Philip Morris Polska S.A. z AgapeFirma Philip Morris Polska S.A. rozpoczęła współpracę z Agencją doradczą i wydawniczą Agape. Kontrakt dotyczy wydawania magazynu wewnętrznego firmy.
0 1 0 0 0 18.12.2006Akcja Odnajdzmysie.pl„Gazeta Wyborcza” wraz z Dużym Formatem i wszystkimi redakcjami lokalnymi, bezpłatna gazeta Metro, oraz radio TOK FM, radio Złote Przeboje, portal gazeta.pl, a także firma reklamy zewnętrznej AMS rozpoczynają akcję Odnajdzmysie.pl. Celem akcji jest wspólne z czytelnikami, słuchaczami i internautami szukanie dawnych przyjaciół, utraconych kontaktów i wspomnień. Na stronie www.odnajdzmysie.pl każdy będzie mógł opowiedzieć o kimś, kogo chce odnaleźć, gdzie każdy będzie mógł zajrzeć i sprawdzić, czy nie jest jedną z osób, za którą ktoś tęskni od lat.
0 1 0 0 0 18.12.2006Kei.pl wspiera Fundację Dziecięca FantazjaKei.pl od października wspiera Fundację Dziecięca Fantazja. W ramach pomocy, na serwerach krakowskiej firmy, utrzymywane są nieodpłatnie domeny Fundacji.
0 1 0 0 0 18.12.2006„Metro” z grą planszową „Eragon”Bezpłatna gazeta „Metro" dołącza do części swojego nakładu w dniach w dniach 18-19 grudnia gry planszowe „Eragon". Akcja związana jest z premierą filmu „Eragon”, którego patronem medialnym jest „M”. Gry dystrybuowane są w łącznej ilości 362 500 egz. przez kolporterów gazety wraz z aktualnym wydaniem gazety w zasięgu krajowym.
0 1 0 0 0 18.12.2006Nowa kampania AIG PTE na nośnikach IMIGe Poland„Zacząłeś pracę i jeszcze nie wybrałeś funduszu emerytalnego? Przystąp do AIG OFE przed losowaniem!”. Pod takim hasłem wystartowała w grudniu nowa kampania reklamowa AIG PTE na nośnikach należących do IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 18.12.2006Seriale polskie – wynik badań Pentagon-Research.comFirma PENTAGON-RESEARCH.COM w dniach 28-30 listopada 2006 przeprowadziła badania świadomości polskich seriali telewizyjnych. Badanie zostało przeprowadzone na 600-osobowej, reprezentatywnej grupie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Respondenci byli poproszeni m.in. o spontaniczne wymienienie tytułów polskich seriali.
0 1 0 0 0 18.12.2006Podaruj bratu Ferrari pod choinkę14 grudnia ruszył pierwszy z dwóch świątecznych konkursów przygotowanych przez _hangalee.com dla Frito Lay. Konkursy mają za zadanie wzmocnić wizerunek marki Star Chips oraz zachęcić do aktywności i kreatywności.
0 1 0 0 0 18.12.2006Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmediaW związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp” firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui, w której za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.
0 1 0 0 0 18.12.2006Telewizja POLSAT i „Samo życie” dla Fundacji POLSATPodczas charytatywnej aukcji internetowej zorganizowanej przez Telewizję POLSAT i producenta serialu „Samo życie” zebrano: 11 tysięcy 414 zł. i 99 groszy.
0 1 0 0 0 18.12.2006Gemius o internetowych trendach w EstoniiDo szeregu serwisów firmy Gemius SA, ilustrujących rozwój rynków internetowych w poszczególnych państwach, dołączyło kolejne źródło wiedzy. Serwis Rankingee.com prezentuje statystyki internetu w Estonii. Witryna zawiera aktualizowane na bieżąco dane dotyczące preferencji estońskich użytkowników w kwestii m.in. przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych i wyszukiwarek.