0 1 0 0 0 20.10.2006Kampania reklamowa Salonu Meblowego HelikonAgencja Wizard przy współpracy z firmą Opcja.pl, przygotowała kampanię reklamową dla salonu meblowego Helikon.
0 1 0 0 0 20.10.2006eFresh dla słowiańskich wojownikóweFresh rozpoczął prace nad odświeżeniem internetowego wizerunku Drużyny Słowian i Wikingów "Lech".
0 1 0 0 0 20.10.2006DEMO dla Japan MotorsAgencja DEMO Effective Launching przygotowała layouty prasowe i biilboardy promujące otwarcie kolejnego salonu Japan Motors, tym razem w Krakowie. Hasło towarzyszące kampanii brzmi: „Salon z napędem na cztery”.
0 1 0 0 0 20.10.2006Dodatek „Pilnuj Portfela” w „Gazecie Wyborczej”W najbliższym tygodniu „Gazeta Wyborcza” doradzi, jak inwestować. Przez 3 dni, od poniedziałku do środy, znajdą się w niej wskazówki jak bezpiecznie inwestować, czy wybrać lokaty czy obligacje, bezpieczne fundusze obligacyjne czy pieniężne. „Gazeta” doradzi jak lokować pieniądze na giełdzie, w dzieła sztuki, a także jak pomnożyć niewielkie jak i znaczące oszczędności.
0 1 0 0 0 20.10.200613 listopada rozstrzygnięcie plebiscytu Róże Gali 200613 listopada w Teatrze Narodowym w Warszawie zostanie rozstrzygnięta czwarta edycja plebiscytu Róże Gali, organizowanego przez tygodnik Gala.
0 1 0 0 0 20.10.2006INSIGNIA w Europie i na świecieW ostatnim kwartale agencja interaktywna INSIGNIA pozyskała dwóch zagranicznych klientów. Australia i Norwegia to kolejne rynki zagraniczne, na których polska agencja interaktywna zdobywa cenne doświadczenie.
0 1 0 0 0 20.10.2006Świat się zmienia – DEMO dla Centrum Motoryzacyjnego ToruńskaNa Targówku w Warszawie, pod jednym dachem po raz pierwszy znajdą się konkurencyjne marki: Fiat, Suzuki i Nissan. W budynku obok Ford. Całość tworzy Centrum Motoryzacyjne Toruńska.
0 1 0 0 0 20.10.2006Wspólny projekt BIS Polskiego Radia i MachinyW najbliższą sobotę, 21 października w BIS Polskim Radiu rusza pierwsza cotygodniowa audycja radiowa magazynu popkulturalnego „Machina”, a w grudniowym numerze miesięcznika – pierwsza edycja „BIS Magazine”.
0 1 0 0 0 20.10.2006.Mobi szansą dla turystykiPonad 175 tysięcy domen .mobi znalazło już swoich właścicieli. Aż 65 procent zostało zarejestrowanych w USA, 20 procent w Europie i 15 procent w Azji. W sumie w procesie rejestracji domen mobilnych bierze udział ponad 100 państw.
0 1 0 0 0 20.10.2006Tomasz Długiewicz finalistą konkursu Przedsiębiorca RokuTomasz Długiewicz – prezes One-2-One S.A. został finalistą czwartej edycji konkursu Przedsiębiorca Roku organizowanego przez ERNST&YOUNG.