0 1 0 2.03.2007II etap „Olimpiady Zdrowia”28 lutego br. o godzinie 13.00 w dwudziestu ośmiu szkołach na terenie całej Polski odbył się II etap Olimpiady Zdrowia - konkursu sprawdzającego wiedzę młodzieży gimnazjalnej z zakresu zdrowego odżywiania.
0 1 0 2.03.2007MagnifiCo pracuje dla GetHouse.plAgencja magnifiCo wygrała przetarg na obsługę dewelopera, firmy getHouse.pl. Od 1 marca agencja odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku firmy GetHouse.pl. Współpracę rozpoczęliśmy od przygotowania rozbudowanej strategii. Mamy zamiar zrealizować zawarte w niej cele do końca 2007 roku wykorzystując przede wszystkim narzędzia z zakresu media relations – mówi Michał Kreczmański, project manager w magnifiCo PR.
0 1 0 2.03.2007Flash PR dla International American School of WarsawFlash PR Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z International American School of Warsaw. Obejmuje ona kompleksową obsługę w zakresie public relations oraz doradztwo marketingowe.
0 1 0 2.03.2007Closer i TouchPoints na Konferencji Badaczy Outdooru1 marca w Warszawie odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Badaczy Outdooru „Jak działa Outdoor?”, zorganizowana przez Ströer Out-of-Home Media w ramach projektu Outdoor Innovation Program. Uczestnicy poznali wyniki brytyjskich badań Closer i Touchpoints, a także zapoznali się z opiniami ekspertów na temat polskiego rynku reklamy zewnętrznej.
0 1 0 2.03.2007Zmysłowe Wrap-Up LanoroW Warszawie trwa trzymiesięczna kampania typu Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla Lanoro – sieci salonów z ekskluzywną bielizną. Realizowana na autobusach kampania promuje stołeczne placówki firmowe Lanoro, w tym największy w Europie salon bielizny otwarty w styczniu na Placu Konstytucji. Jest to największa, aktualnie realizowana, warszawska kampania tranzytowa wykorzystująca format Wrap-Up.
0 1 0 2.03.2007GoodFellows zmieniała postawy kierowców w 2006 rokuAgencja Goodfellows zakończyła i podsumowała drugi etap kampanii społecznej - Akademia Bezpiecznego Samochodu. Po sześciu miesiącach trwania kampanii aż 40% osób po 50 roku życia, które zetknęły się z kampanią, zadeklarowały, że pod jej wpływem dokonały lub dokonają przeglądu samochodu.
0 1 0 2.03.2007Zero,2 Inżynieria Marki rozpoczęła współpracę z AudiAgencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki podpisała umowę z firmą Kulczyk Tradex Sp. z o.o. na pełną obsługę marki Audi. Do zadań agencji należy kreowanie wizerunku marki, tworzenie strategii kampanii reklamowych i działań promocyjnych, prowadzenie kampanii reklamowych, opracowywanie kreacji i projektowanie materiałów reklamowych, a także organizowanie eventów oraz akcji promocyjnych. Opiekę nad nowym klientem sprawują Magdalena Dutkiewicz i Ewa Łapińska.
0 1 0 2.03.2007„Pasma czasowe” w nowej ofercie reklamowej Onet.plOd 1 marca – wraz ze zmianą cennika reklamowego – Biuro Reklamy Onet.pl wprowadziło do swojej oferty pasma czasowe. To całkowicie nowatorskie spojrzenie na reklamę w sieci nie tylko w Polsce, ale także na świecie.
0 1 0 2.03.2007Real w wirtualuSieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nową ofertą konsumencką, strategią marketingową oraz nowym serwisem www.real.pl, którzy zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.
0 1 0 2.03.2007Nowa tożsamość firmy NOVACODES Identity zrealizował projekt identyfikacji wizualnej dla firmy NOVA Technologie Obiektowe. CODES opracował nową tożsamość firmy, zmianie uległa nazwa firmy i symbol, opracowana została nowa identyfikacja. Prace miały na celu zmianę dotychczasowego wizerunku i wzrost świadomości klientów firmy NOVA. NOVA Technologie Obiektowe zajmuje się dystrybucją i wykonawstwem podłóg (m.in. układaniem wykładzin w różnego rodzaju obiektach).