0 1 0 0 0 25.01.2007Markowe bajanieM. Lindstrom, Brand-ish Opinion, "ClickZ", 23.01.2007 "Nieważne jak, byleby się mówiło" - ta zasada bardzo często pozwala przetrwać na rynku, na którym - nieco paradoksalnie - konsumenci nudzą się markami bez skazy.
0 1 0 0 0 25.01.2007Direct Mail – czy dużo wysyłamy?M. Campanelli, QAS: 54 percent of firms don’t know how much DM they send, "DMNews", 24.01.2007 Jak wynika z badań zleconych przez QAS Ltd. w Londynie, ponad połowa firm na świecie nie orientuje się, jak dużo marketingowej poczty wysyła rocznie do (potencjalnych) klientów!
0 1 0 0 0 25.01.2007Gdzie znaleźć e-mailowych copywriterów i jak im płacićK. Gedney, Where to Find E-Mail Copywriters and What to Pay Them, "Clickz", 24.01.2007 Autorka kontynuuje swój cykl artykułów dotyczących (i zachęcających do) zatrudniania e-mailowych copywriterów, skupiając się szczególnie na kwestii wynagrodzeń.
0 1 0 0 0 24.01.2007Ashlee Simpson – dziewczyną SKECHERS’aAshlee Simpson, gwiazda muzyki pop i zdobywczyni platynowych płyt dołączyła do alei gwiazd SKECHERS’a, stając się twarzą marki w światowej kampanii reklamowej 2007 roku. Kampania inspirowana jest życiem piosenkarki podczas tournee, na scenie a także w codziennym życiu z przyjaciółmi. Ashlee Simpson nie jest pierwszą, muzyczną ikoną marki SKECHERS. Jej poprzedniczkami były Britney Spears oraz Christina Augilera. Kampania toczyć się będzie na wielu poziomach komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 24.01.2007Specjalny dodatek „Zrób badanie, zadbaj o życie”W najbliższy czwartek wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek z okazji II Tygodnia Walki z Rakiem Szyjki Macicy (22 do 29 stycznia 2007).
0 1 0 0 0 24.01.2007Partnerstwo CYFRY+ i SHARPA w ramach projektu HDCYFRA+ oraz firma SHARP, lider w technologii produkcji telewizorów wysokiej rozdzielczości, podpisały porozumienie dotyczące wspólnych działań na polskim rynku. Dzięki tej współpracy abonenci CYFRY+ oraz wszyscy nowi klienci platformy cyfrowej będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych promocji przygotowanych przez obie strony.
0 1 0 0 0 24.01.2007Nowa odsłona serwisu internetowego www.Mentos.plWraz z początkiem roku nastąpiła nowa odsłona strony internetowej www.mentos.pl. Serwis został przebudowany i rozszerzony o pełną gamę produktów marki Mentos. Zyskał również nową oprawę graficzną, współgrającą z charakterem całej marki i nawiązującą kolorystycznie do gamy kolorów opakowań produktów Mentos. Dopełnieniem całości jest nowa, niestandardowa nawigacja, wykorzystująca efekt „przesuwania się” stron oraz zabawne intro z animowaną postacią Freshmakera zapraszającego do serwisu.
0 1 0 0 0 24.01.2007Kler SA partnerem Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie FigurowymKler SA, polski producent mebli wypoczynkowych, dołączył do grona partnerów Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym Warszawa 2007.
0 1 0 0 0 24.01.2007Jarosław Kurski i Paweł Ławinski – nowi zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”Nowi wicenaczelni zostali mianowani przez kierownictwo redakcji „Gazety Wyborczej”: Adama Michnika, Helenę Łuczywo, Juliusza Rawicza, Piotra Pacewicza oraz Piotra Stasińskiego.
0 1 0 0 0 24.01.2007S4 reklamuje radiowo Prostenal PerfectAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez firmę Walmark sp. z o.o. na kampanię reklamową preparatu Prostenal Perfect. W wyniku wygranej, Agencja przygotowała spot radiowy, którego emisja w ogólnopolskich stacjach radiowych rozpocznie się w czwartym tygodniu stycznia.