Espresso

25 stycznia 2007

24 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Ashlee Simpson – dziewczyną SKECHERS’a

Ashlee Simpson, gwiazda muzyki pop i zdobywczyni platynowych płyt dołączyła do alei gwiazd SKECHERS’a, stając się twarzą marki w światowej kampanii reklamowej 2007 roku. Kampania inspirowana jest życiem piosenkarki podczas tournee, na scenie a także w codziennym życiu z przyjaciółmi. Ashlee Simpson nie jest pierwszą, muzyczną ikoną marki SKECHERS. Jej poprzedniczkami były Britney Spears oraz Christina Augilera. Kampania toczyć się będzie na wielu poziomach komunikacji marketingowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Nowa odsłona serwisu internetowego www.Mentos.pl

Wraz z początkiem roku nastąpiła nowa odsłona strony internetowej www.mentos.pl. Serwis został przebudowany i rozszerzony o pełną gamę produktów marki Mentos. Zyskał również nową oprawę graficzną, współgrającą z charakterem całej marki i nawiązującą kolorystycznie do gamy kolorów opakowań produktów Mentos. Dopełnieniem całości jest nowa, niestandardowa nawigacja, wykorzystująca efekt „przesuwania się” stron oraz zabawne intro z animowaną postacią Freshmakera zapraszającego do serwisu.

Poprzednie Następne