0 1 0 6.04.2007Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowejM. Zielińska, Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej, "arts & business connections", kwiecień 2007Artykuł próbuje wyjaśnić - przedstawiając podstawy prawne - dlaczego i w jaki sposób producenci artykułów objętych zakazem (lub ograniczeniem) reklamy mogą dotrzeć do masowego odbiorcy.
0 1 0 6.04.2007Efektywne słowa kluczoweS. Parish, Using effective keyword strategies, "DMNews", 4.04.2007Próbując znaleźć najbardziej efektywne słowa kluczowe dla strony internetowej bardzo często oceniamy je pod względem "obszaru", który pokrywa dane pojęcie - dokonujemy przetargu pomiędzy ogólnością i niepowtarzalnością. Autorka tymczasem zwraca uwagę także na... trafność!
0 1 0 6.04.2007pkt.pl na pierwszym miejscu wśród wyszukiwarek Yellow PagesWyszukiwarka internetowa pkt.pl odnotowała w marcu 2007 rekordową w swojej historii liczbę ponad 10,5 miliona wizyt na stronie głównej pkt.pl. To o 26 proc. więcej w porównaniu z lutym tego roku. Wzrosła również liczba zapytań internautów i w pierwszym kwartale 2007 wyniosła blisko 15 milionów w skali jednego miesiąca.
0 1 0 6.04.2007Giganci sektora publicznego – Top 2000S. DeCarlo (red.), The World's 2,000 Largest Public Companies, "Forbes", 29.03.2007Lista 2000 największych przedsiębiorstw świata stworzona na podstawie wyników sprzedaży, wartości rynkowej, majątku i dochodów. Wśród gigantów znajdują się 4 polscy przedstawiciele.
0 1 0 6.04.2007Kampania reklamowa Kamis Viva ItaliaKuchnia włoska w 15 minut! Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów KAMIS VIVA ITALIA – pierwszych na rynku naturalnych fixów do włoskich past i makaronów. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów VIVA ITALA (prawdziwa włoska pasta w 15 minut!), ich doskonały smak oraz łatwość przygotowania.
0 1 0 6.04.2007Rynek reklamowy w prognozie ZenithOptimediaSieć domów mediowych ZenithOptimedia prognozuje, że w latach 2006-2009 wydatki reklamowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej będą rosły cztery razy szybciej niż w Europie Zachodniej i trzy razy szybciej niż średnia dynamika zakładana dla rynku reklamowego na całym świecie. Według ZenithOptimedia w naszej części Europy wydatki do 2009 r. wzrosną o 50 proc., w Europie Zachodniej o 12 proc., a w skali globalnej o 17 proc.
0 1 0 5.04.2007Dwie „Kreatury” dla marki ŻywiecDwa spoty reklamowe „Prawie jak markowe” oraz „Piękna Historia”, zrealizowane dla marki Żywiec, zostały nagrodzone w XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura”. Jest to druga z rzędu Kreatura dla reklamy piwa marki Żywiec.
0 1 0 5.04.2007Mmd wspiera Economist ConferencesMmd wspiera Economist Conferences, dział Economist Intelligence Unit, przy organizacji konferencji “The Ninth Business Roundtable with the Government of Poland”. Wydarzenie odbędzie się 16 kwietnia 2007 w Warszawie.
0 1 0 5.04.2007Akademia Bezpiecznego SamochoduAgencja Link PR poprowadzi ogólnopolską kampanię Akademia Bezpiecznego Samochodu 2007. Kampania, której pomysłodawcą jest Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych jest największą inicjatywą mówiącą o bezpieczeństwie ruchu drogowego w aspekcie stanu technicznego pojazdów.
0 1 0 5.04.2007TOMA bada radość Polaków„TOMA radość w sobie” - to hasło kampanii promującej soki i nektary marki TOMA. Ogólnopolskie badanie realizowane przez instytut Gemius, ma pokazać jakie jest źródło radości Polaków.