Gdzie znaleźć e-mailowych copywriterów i jak im płacić
  • 0
  • 1
25.01.2007

Gdzie znaleźć e-mailowych copywriterów i jak im płacić

K. Gedney, Where to Find E-Mail Copywriters and What to Pay Them, „Clickz”, 24.01.2007

Autorka kontynuuje swój cykl artykułów dotyczących (i zachęcających do) zatrudniania e-mailowych copywriterów, skupiając się szczególnie na kwestii wynagrodzeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Ashlee Simpson - dziewczyną SKECHERS’a

Ashlee Simpson, gwiazda muzyki pop i zdobywczyni platynowych płyt dołączyła do alei gwiazd SKECHERS’a, stając się twarzą marki w światowej kampanii reklamowej 2007 roku. Kampania inspirowana jest życiem piosenkarki podczas tournee, na scenie a także w codziennym życiu z przyjaciółmi. Ashlee Simpson nie jest pierwszą, muzyczną ikoną marki SKECHERS. Jej poprzedniczkami były Britney Spears oraz Christina Augilera. Kampania toczyć się będzie na wielu poziomach komunikacji marketingowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Nowa odsłona serwisu internetowego www.Mentos.pl

Wraz z początkiem roku nastąpiła nowa odsłona strony internetowej www.mentos.pl. Serwis został przebudowany i rozszerzony o pełną gamę produktów marki Mentos. Zyskał również nową oprawę graficzną, współgrającą z charakterem całej marki i nawiązującą kolorystycznie do gamy kolorów opakowań produktów Mentos. Dopełnieniem całości jest nowa, niestandardowa nawigacja, wykorzystująca efekt „przesuwania się” stron oraz zabawne intro z animowaną postacią Freshmakera zapraszającego do serwisu.