Markowe bajanie
  • 0
  • 1
25.01.2007

Markowe bajanie

M. Lindstrom, Brand-ish Opinion, „ClickZ”, 23.01.2007

„Nieważne jak, byleby się mówiło” – ta zasada bardzo często pozwala przetrwać na rynku, na którym – nieco paradoksalnie – konsumenci nudzą się markami bez skazy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2007

24 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2007

Ashlee Simpson - dziewczyną SKECHERS’a

Ashlee Simpson, gwiazda muzyki pop i zdobywczyni platynowych płyt dołączyła do alei gwiazd SKECHERS’a, stając się twarzą marki w światowej kampanii reklamowej 2007 roku. Kampania inspirowana jest życiem piosenkarki podczas tournee, na scenie a także w codziennym życiu z przyjaciółmi. Ashlee Simpson nie jest pierwszą, muzyczną ikoną marki SKECHERS. Jej poprzedniczkami były Britney Spears oraz Christina Augilera. Kampania toczyć się będzie na wielu poziomach komunikacji marketingowej.