0 1 0 0 0 28.02.2007Contact Centre Global Forum- największe wydarzenie branży call center w 2007 rokuW dniach 25-27 kwietnia br. przedstawiciele call center z całego świata spotkają się w Cannes na pierwszej edycji Contact Centre Global Forum.
0 1 0 0 0 28.02.2007Zupa grzybowa HORTEX Ortika nagrodzona przez konsumentów tytułem Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2007W tegorocznej edycji badania Produkt Roku Wybór Konsumentów konsumenci wybrali Zupę Grzybową HORTEX Ortika. Produkt został oceniony przez kilka tysięcy konsumentów jako najlepsza innowacja w swojej kategorii i zdobył w badaniu najwyższe wskaźniki atrakcyjności i zadowolenia.
0 1 0 0 0 28.02.2007Reklama na kolei. Telefonia Dialog w kampanii na Dolnym ŚląskuObecnie, na dworcach Polski Południowej Telefonia Dialog prowadzi intensywne działania promujące nową usługę „Abonament DIALOGu”. Oferta skierowana jest do wszystkich abonentów telefonicznych TP SA. Klienci rezygnując z usług TP SA na rzecz DIALOGu nadal mogą zachować dotychczasowy numer telefonu.
0 1 0 0 0 28.02.2007Rusza kampania przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego1 marca 2007 r. rozpoczyna się trzecia ogólnopolska kampania edukacyjna przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Kampania, pod hasłem „Wstyd od razu, kara zaraz potem” ma zwiększyć świadomość Polaków, że piractwo telewizyjne jest przestępstwem. Akcja jest organizowana przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych SYGNAŁ.
0 1 0 0 0 28.02.2007Polska premiera z Grey GooseW sobotę w Centrum Porsche w Warszawie odbyła się europejska premiera nowego Porsche Cayenne. Pokazowi nowej wersji tego luksusowego samochodu towarzyszyła Najsmaczniejsza Wódka na Świecie – Grey Goose.
0 1 0 0 0 28.02.2007Śmietanka świata mody w najnowszej kampanii Galerii MokotówWarszawskie centrum Galeria Mokotów rusza z nową kampanią reklamową, w której tworzenie po raz pierwszy w historii centrum były zaangażowane gwiazdy amerykańskiego rynku mody. Zdjęcia wykonał światowej sławy fotograf Maurice Rinaldi, stylizowała współpracująca na co dzień z celebrities Stephenie Faiella. Sesję zrealizowano w Los Angeles, a jej pierwsze efekty już można zobaczyć na billboardach.
0 1 0 0 0 28.02.2007Partner of Promotion dla CTL LogisticsPartner of Promotion rozpoczęła współpracę z CTL Logistics. Agencja będzie odpowiedzialna za koordynację działań PR w tym m.in. relacje mediowe firmy.
0 1 0 0 0 28.02.2007Vena Art dla Bractwa MiłosierdziaVena Art tradycyjnie jak co roku przygotowała kampanię reklamową dla Bractwa Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta.
0 1 0 0 0 28.02.2007Carrefour Polska rozpoczyna drugi etap kampanii telewizyjnejW styczniu 2007 roku Carrefour Polska przeprowadził swoją pierwszą, wizerunkową kampanię w telewizji. 28 lutego rozpocznie się kolejna odsłona kampanii telewizyjnej, która zostanie wsparta kampanią radiową.
0 1 0 0 0 28.02.2007Nowa, luksusowa Marka na rynku polskim – w branży jubilerskiej-biżuteryjneFirma DuePiuUno (2+1) jest przedsiębiorstwem z całkowicie polskim kapitałem. Powstała w styczniu 2006 roku, jako specjalizację wybierając produkcję, dystrybucję i sprzedaż do wyselekcjonowanej grupy salonów jubilerskich – oryginalnej i ekskluzywnej biżuterii pod własną Marką.