0 1 0 0 0 9.03.2007Komunikacja wizualna w służbie marketinguAgencja Communication Unlimited jest inicjatorem pierwszej polskiej wystawy prac pioniera izraelskiego designu – Dana Reisingera, którą od 10 marca będzie można zobaczyć w Warszawie. Projekty artysty są znaczące zarówno dla świata sztuki, jak i dla obszaru komunikacji marketingowej. Plakaty, logotypy czy kalendarze, które obejmie wystawa „Logika i magia”, przełamują granice języka, oddziałują poprzez znak graficzny, są nośnikami wizerunku.
0 1 0 0 0 9.03.2007IMR advertising by PR mecenasem kwintetu z PłowcówRaz na 52 miliony ciąż przychodzą na świat pięcioraczki. Tak wielkie wydarzenie, ważące łącznie 5 kg miało miejsce w małej wsi niedaleko Poznania, gdzie na świat przyszła Ola, Natalka, Adaś, Bartek i Sebastian. Pięciokrotne szczęście przynosi też ze sobą pięć razy więcej obowiązków, dlatego by odciążyć zapracowanych rodziców agencja IMR advertising by PR przekonała jednego ze swoich klientów – firmę MacKar – producenta kosmetyków do pielęgnacji dzieci – aby wspomógł swoimi produktami całą rodzinę.
0 1 0 0 0 9.03.2007Nowe logo Targów KielceFirma Targi Kielce, wicelider rynku targowego w Polsce, ma nowe logo. Zmiana wizualizacji jest symbolem nowych planów firmy.
0 1 0 0 0 9.03.2007TNS OBOP przeprowadzi badanie PremiumBrand 2007Instytut TNS OBOP w ramach 2. edycji PremiumBrand zbada siłę marek obecnych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 9.03.2007Nova Group i Millano na WielkanocNova Group przygotowała kreację katalogu z ofertą wielkanocną na 2007 rok dla marek: Baron, Pomorzanka i Millano, a także szatę graficzną dla linii 6 produktów marki Baron.
0 1 0 0 0 9.03.2007Pracodawca.com pierwszy w kategorii „Praca, kariera, edukacja”Portal Pracodawca.com zwyciężył w lutowym plebiscycie popularności kanałów RSS w kategorii "Praca, kariera, edukacja". W lutym użytkownicy Cafe News poszukujący informacji na temat pracy najczęściej korzystali z kanału Pracodawca.com.
0 1 0 0 0 9.03.2007„Męskie rzeczy” – Intermoda partnerem filmowej adaptacji sztuki teatralnej TestosteronPremiera kinowej adaptacji sztuki Testosteron odbyła się 2 marca 2007 r. To pierwsza polska komedia hormonalna, która przedstawia nagą prawdę o mężczyznach i stanowi humorystyczną refleksję nad odwiecznymi zmaganiami między kobietą i mężczyzną. Intermoda sponsoruje Testosteron od momentu pojawienia się sztuki na deskach teatru Montownia w Warszawie.
0 1 0 0 0 9.03.2007Search Adkontekst – nowe źródło przychodów dla Partnerów AdkontekstAdkontekst, należący do Wirtualnej Polski i NetSprint.pl system reklamy kontekstowej, został wzbogacony o kolejną funkcjonalność – Search Adkontekst. Search Adkontekst to moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę WWW, w której wyświetlane są reklamy kontekstowe. Narzędzie umożliwia generowanie przychodu właścicielom serwisów internetowych oraz powiększa zasięg reklamowy wyszukiwarki NetSprint i systemu Adkontekst.
0 1 0 0 0 9.03.2007Goodwill PR Services dla wielkiego formatuNeolit Media, spółka oferująca sieć zewnętrznych nośników reklamy wielkoformatowej w całej Polsce, zdecydowała się nawiązać współpracę z agencją Public Relations Goodwill PR Services. Agencja przygotowuje kompleksową strategię komunikacji dla firmy. Konsultanci będą odpowiedzialni za doradztwo w zakresie komunikacji, relacje z mediami i budowanie reputacji firmy na rynku.
0 1 0 0 0 9.03.2007Taxiboard – nowy produkt w Mediach MiejskichFirma Business Consulting rozszerza ofertę nośników oferowanych w ramach systemu Media Miejskie o format „taxiboard” czyli reklamę na taksówkach.