0 1 0 0 0 23.03.2007TOK FM wyróżnione przez M&MPRadio TOK FM uzyskało wyróżnienie w kategorii Stacja Radiowa Roku tygodnika „Media & Marketing Polska”.
0 1 0 0 0 23.03.2007Inwestycje.pl przejęły Investing.plPlatforma ofert inwestycyjnych Investing.pl stała się integralną częścią portalu finansowego Inwestycje.pl. Investing.pl jest platformą, której przyświeca idea kojarzenia osób poszukujących inwestorów z osobami chcącymi zainwestować w ciekawe przedsięwzięcie.
0 1 0 0 0 23.03.2007Bank BPH nagrodzony za TCRMBank BPH kolejny raz został nagrodzony w prestiżowym konkursie Gazety Bankowej "Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2006" w kategorii Systemy Back Office. Bank otrzymał nagrodę za TCRM - system do zarządzania kampaniami marketingowymi. Dzięki niemu w ubiegłym roku Bank BPH 5-krotnie zwiększył liczbę kontaktów z Klientami - do prawie 450 tys. Przyczyniło się to do wzrostu sprzedaży, zwłaszcza produktów kredytowych i inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 23.03.2007Reebok głównym sponsorem Finału Mistrzostw Świata Dj’ów IDA 2007Reebok, producent linii butów muzycznych RBK DJ, podpisał umowę zeventową agencją Zooteka, na mocy której stał się głównym sponsorem po raz pierwszy organizowanego w Polsce Finału Mistrzostw Świata DJ'ów. Agencja Zooteka dostała prawa do tej imprezy od międzynarodowej federacji International Dj Association (IDA).
0 1 0 0 0 23.03.2007Agencja iN PLUS PR z firmą TECEAgencja iN PLUS PR z Wrocławia zajmie się obsługą medialną firmy TECE Sp. z.o.o. - znanego producenta i dystrybutora innowacyjnych produktów w zakresie techniki sanitarnej i grzewczej. TECE specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości systemów instalacyjnych przeznaczonych do obiektów przemysłowych oraz budownictwa ogólnego.
0 1 0 0 0 23.03.2007Podpisanie umowy Samsung – ZieńSamsung Electronics Polska podpisał 22 marca br. umowę o współpracy z Maciejem Zieniem – jednym z najlepszych polskich projektantów mody. Współpraca obu partnerów rozpoczęła się w 2003 roku od pokazu nowej kolekcji. W 2004 roku Maciej Zień zaprojektował dla Samsung ozdobny telefon komórkowy, którego oficjalna premiera odbyła się w jego atelier. W kolejnych latach firma regularnie pojawiała się na pokazach podkreślając w ten sposób zaangażowanie w sponsoring mody.
0 1 0 0 0 23.03.2007Appetita spełnia marzeniaNa początku marca miała miejsce premiera programu lojalnościowego przygotowanego przez markę Appetita. Specjalna akcja będzie realizowana pod hasłem „Program marzeń”. Jest ona skierowana do detalistów, którzy za zamówienie określonych produktów otrzymają atrakcyjne upominki.
0 1 0 0 0 23.03.2007Kampania PLAY z PIAPolonia Indoor Advertising rozpoczęła kampanię nowej marki PLAY należącej do czwartego operatora telefonii komórkowej P4.
0 1 0 0 0 23.03.2007Nowa strategia marketingowa marki MaoamFirma Haribo, producent rozpuszczalnych gum do żucia marki Maoam, rozpoczyna działania skierowane do starszej grupy docelowej. Kampania reklamowa, której hasło przewodnie brzmi „Każdy może mieć kostkę”, opiera się na muzycznych spotach telewizyjnych. Wspierają ją działania w Internecie: reklamy na portalach dla dzieci i młodzieży oraz interaktywny konkurs muzyczny - Maoam Music Club.
0 1 0 0 0 23.03.2007Nowy rajski HouseRusza kampania nowej kolekcji House pod hasłem „Welcome to Paradise”. Drogę do odzieżowego raju wskazują ciuchy z wiosenno letniej kolekcji pokazane w sposób kojarzony dotąd z markami segmentu casual/denim. Pomysł na kampanie i jej hasło powstały w dziale marketingu marki.