Espresso

18 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2006

Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt Clear Channel Poland

Od czerwca 2006 roku Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników - sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej. Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć w Centrach Biznesu to niezwykle atrakcyjny i nowatorski w swojej koncepcji produkt, umożliwiający precyzyjne i bezpośrednie dotarcie do klienta, do którego trudno dotrzeć poza jego miejscem pracy. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.

17 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Ronaldo w kampanii telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81

15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

„Największy zasięg Cityboard Media” – kampania autopromocyjna

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, rozpoczęła w połowie maja kampanię autopromocyjną, której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego zasięgu Cityboard Media. Są to kolejne działania reklamowe wzmacniające wizerunek firmy i budujące świadomości marki Cityboard Media. Ta kampania to swoiste credo Cityboard Media – hasła w sposób jednoznaczny prezentują firmę, jej pozycję oraz ofertę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Indykpol z Polską Akcją Humanitarną

W dniu dzisiejszym firma Indykpol SA przekazała paczki żywnościowe dla ponad 3 000 tysięcy uczniów z siedmiu szkół podstawowych województwa warmińsko-mazurskiego. Pośród obdarowanych znalazły się placówki w Gołdapii, Korszy, Bartoszycach, Orzyszu i Pozedrzu. Akcja była częścią długotrwałej współpracy pomiędzy Indykpolem, a fundacją Janiny Ochojskiej – Polską Akcją Humanitarną. W grudniu zeszłego roku Indykpol ufundował paczki świąteczne dla dzieci z gimnazjum w Ornecie, a także przekazywał cześć zysków ze sprzedaży swoich produktów oznaczonych symbolem Pajacyk.

Poprzednie Następne