0 1 0 0 0 14.12.2005Le-Max dla Policji i PKPAgencja Le-Max z Poznania wspiera akcję „Podróżuj bezpiecznie koleją”. Jest to wspólna akcja Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz PKP Przewozy Regionalne. Akcja ma na celu ostrzeżenie podróżnych przed grożącymi im niebezpieczeństwami podczas podróży, a przede wszystkim przed kieszonkowcami. Aktualnie akcja opiera się na przygotowanych przez Le-Max ulotkach, które są rozdawane podróżnym.
0 1 0 0 0 14.12.2005Nietypowy serwis internetowy dla klientów marki House12 grudnia 2006 roku ruszyła strona www.moheroweberety.net. Serwis przygotowany przez firmę Artman SA /właściciela marki House/ we współpracy z zewnętrznymi firmami (tiutiaputia.com) jest formą niestandardowej akcji promocyjnej przygotowanej dla Klientów marki House.
0 1 0 0 0 13.12.2005Euro RSCG Marketing House z nową promocją dla firmy MattelAgencja marketing services - Euro RSCG Marketing House przygotowała dla swojego nowego Klienta – firmy Mattel Poland konkurs, którego nagrodą główną jest wyjazd do Hollywood. Promocja rozpoczęła się w połowie listopada br. i potrwa do końca stycznia 2006.
0 1 0 0 0 13.12.2005Infinity Group wspiera Fundację POLSATInfinity Group, wpisała się na listę darczyńców Fundacji POLSAT. Pomoc obejmuje m.in. długofalowe wsparcie w zakresie wykorzystania Internetu i mediów interaktywnych w działalności Fundacji. Pierwszym etapem jest stworzenie i rozwój nowego serwisu internetowego Fundacji. Witryna pełni funkcję pośrednika łączącego środowisko darczyńców z licznymi osobami potrzebującymi pomocy.
0 1 0 0 0 13.12.2005Webstary przyznane zwycieskim gwiazdom polskiego Internetu8 grudnia odbyła się uroczysta gala pierwszego, ogólnopolskiego konkursu reklamy internetowej i stron WWW Webstarfestival, na której przyznano Webstary dla najlepszych, zgłoszonych stron internetowych w 13 kategoriach oraz po raz pierwszy przyznano tytuł specjalny - Człowieka Roku Polskiego Internetu nominowanego przez redakcję Newsweek Polska.
0 1 0 0 0 13.12.2005Inne SpojrzenieNa stronach Wirtualnej Polski odbywa się wielka aukcja dzieł sztuki współczesnej, z której dochód przeznaczony zostanie na wsparcie realizacji projektów edukacyjnych i wychowawczych realizowanych przez Grupę Pedagogiki i Animacji Społecznej Warszawa Praga Północ.
0 1 0 0 0 13.12.2005Nagrody w konkursach łatwiej dostępneDataConcept oraz Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży BRIEF przeprowadziły na początku grudnia wspólną akcję mającą na celu promocję nowego kanału dystrybucji materiałów reklamowych, jakim jest sieć Saloników Prasowych Kolporter.
0 1 0 0 0 13.12.2005Nowy Dzień w PCMPolskie Centrum Marketingowe w listopadzie br. rozpoczęło współpracę z Agora SA, wydawcą gazety „Nowy Dzień” i innych tytułów m.in. „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 13.12.2005Indesit sponsorem tytularnym Europejskiej Ligi Mistrzów Piłki Siatkowej 2005/2006Marka Indesit ponownie jest sponsorem tytularnym Europejskiej Ligi Mistrzów Indesit w Piłkę Siatkową. Jest to kolejny etap strategii marketingowej marki nastawionej na sponsoring sportowy, a także kontynuacja działań związanych z piłką siatkową. Działania mają na celu realizowanie filozofii marki, która brzmi „My pracujemy, Ty masz wolne”.
0 1 0 0 0 13.12.2005Wspólne siły Agape i Banku Polskiej SpółdzielczościAgencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczyna współpracę z Bankiem Polskiej Spółdzielczości. Razem będą wydawać miesięcznik dla pracowników Banku BPS i zrzeszonych Banków Spółdzielczych pt. „Bank Wspólnych Sił”.