0 1 0 0 0 21.03.2007Po nitce do kłębka – Adweb.plOd początku tygodnia wybrane firmy i agencje reklamowe na terenie całego kraju zgłębiają tajniki robienia na drutach. Zabawę zainicjowała agencja interaktywna Adweb.pl, jednocześnie zachęcając klientów do współpracy w ramach promocji i reklamy w internecie.
0 1 0 0 0 21.03.2007DPD coraz bliżejFirma Masterlink Express znajduje się u progu zmiany marki na DPD. Zmiana ta pozwala między innymi na zwiększenie udziału firmy w segmencie usług międzynarodowych.
0 1 0 0 0 21.03.2007United PR agencją miesiąca w sieci UPSAgencja United PR, która od 7 lat zajmuje się obsługą PR firmy UPS (światowego lidera w doręczaniu przesyłek), otrzymała w ubiegłym miesiącu tytuł najlepszej spośród wszystkich agencji obsługujących UPS w Europie.
0 1 0 0 0 21.03.2007IMIGe Poland dla sosów ŁowiczAgros Nova czołowy producent branży spożywczej w Polsce oraz lider rynku produktów owocowych i warzywnych powierzył przeprowadzenie kampanii reklamowej sosów Łowicz w miejscu sprzedaży IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 21.03.2007Salt & Pepper zwiększa apetyt na TelepizzęAgencja reklamowa Salt & Pepper realizuje kolejny projekt dla Telepizzy- kampanię promocji „2 za 1”.
0 1 0 0 0 21.03.2007Międzynarodowy sukces Call Center PolandFirma Call Center Poland - lider rynku usług call center w Polsce - wygrała przetarg na obsługę klientów angielskiej firmy Boltblue, specjalizującej się w dostarczaniu kontentu do telefonów komórkowych: dzwonków, obrazków, gier i alarmów oraz Internetu. Z jej usług korzysta na świecie ponad 9 mln klientów.
0 1 0 0 0 21.03.2007Drugi etap kontrowersyjnej kampanii CroppTownTegoroczna seria reklam promujących sieć CroppTown z każdym miesiącem będzie stawała się coraz bardziej zaskakująca i szokująca.
0 1 0 0 0 21.03.2007AdWorks zakończył pierwszy etap działań BTL dla PlayAgencja BTL AdWorks zrealizowała pierwszy etap działań związanych z wprowadzeniem na rynek czwartego operatora komórkowego Play.
0 1 0 0 0 21.03.2007Wyjątkowo skuteczna kampania Allianz DirectTrwa kampania reklamująca ubezpieczenia komunikacyjne sprzedawane przez Internet przez Allianz Direct New Europe. Dotychczasowe efekty kampanii przygotowanej przez Artegence są bardzo dobre.
0 1 0 0 0 21.03.2007Promo Roller na Media TrendachFirma Słodkie Upominki – w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych – przygotowała na konferencję „Media – Reklama – Pieniądze”, towarzyszącą konkursowi Media Trendy, słodycze reklamowe. Tym razem jest to nowy w ofercie firmy produkt – Promo Roller.