1 1 0 0 0 8.05.2007Era wzbogaca życieW rozpoczynający się długi weekend majowy Polska Telefonia Cyfrowa - operator sieci Era rozpoczęła kampanię promującą nowe usługi.
0 1 0 0 0 8.05.2007V&P rozpoczyna współpracę z TchiboAgencja V&P poprowadzi degustacje kawy i animacje produktów nieżywnościowych z oferty Tchibo.
0 1 0 0 0 8.05.2007Rudi Schuberth po raz kolejny dla AppetityKwietniowe wejście na rynek Przyprawy do kurczaka z grilla Appetity swoim wizerunkiem wspiera popularny wokalista i bohater programów rozrywkowych – Rudi Schuberth.
0 1 0 0 0 8.05.2007II edycja „Bram Kraju”Do drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, zorganizowanego przez AMS, przystąpiły największe polskie miasta, jak Gdańsk czy Kraków, oraz małe miejscowości. Te pierwsze zgłaszały na ogół gotowe realizacje Systemów Informacji Miejskiej, te drugie zaś ich koncepcje graficzne. Ciekawostką jest to, że do konkursu wpłynęły aż trzy prace z projektem SIM Kazimierza Dolnego.
0 1 0 0 0 8.05.2007MindChili robi porządki w kredytachAgencja interaktywna MindChili wystartowała z internetową kampanią kredytu konsolidacyjnego GetIn Banku. Pod hasłem wiosennego sprzątanie kredytów zachęca internautów do skorzystania z oferty Banku i zamiany wielu rat kredytowych na jedną niższą ratę. Kampania potrwa do połowy maja.
0 1 0 0 0 8.05.2007Grupa Starcom MediaVest zmienia identyfikację wizualnąDomy mediowe Starcom, MediaVest i Starlink, należące do Grupy Starcom MediaVest, zgodnie z sieciowymi wytycznymi, zmieniają w Polsce identyfikację wizualną. Impulsem do zmiany corporate identity było wdrożenie przez sieć Starcom MediaVest nowego globalnego pozycjonowania – Connections that Captivate (CTC).
0 1 0 0 0 8.05.2007Nova Group i oliwa MoniniAgencja Nova Group przygotowała polską wersję spotu telewizyjnego dla włoskiego producenta oliwy z oliwek extra virgin, firmy Monini.
0 1 0 0 0 8.05.2007„Twarze Wrocławia” w nowej odsłonieRusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona pod hasłem „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo” jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii outdoorowej marki.
0 1 0 0 0 8.05.2007TBWAPR dla Lukas BankuAgencja TBWAPR w wyniku przeprowadzonej procedury przetargowej wygrała projekt obejmujący przygotowanie raportu rocznego podsumowującego działalność operacyjną Lukas Banku w 2006 roku.
0 1 0 0 0 8.05.2007Konferencja Brand PowerSIŁA MARKI - MODNE POJĘCIE CZY WAŻNE NARZĘDZIE? Jak zmierzyć siłę marki i jak ją wykorzystać? Jak przełożyć założenia marki na jej komunikację reklamową? Utrzymanie pozycji marki na rynku przez 100 lat ? czy to możliwe? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy Cię na konferencję Brand Power (środa 16 maja 2007, godz. 11.40-15:20, Aula Główna SGH).