0 1 0 0 0 25.04.2007Henkel nagrodzony przez PR Report AwardJuż po raz piąty prestiżowy niemiecki magazyn branżowy PR Report przyznał nagrody PR Report Award. Henkel został nagrodzony dwukrotnie - pierwszym miejscem w kategorii "Komunikacja wewnętrzna i zarządzanie zmianą" za kampanię "Rok Innowacji 2006", oraz drugim w kategorii "Długoterminowa strategia PR" za kampanię promującą markę korporacyjną "Henkel – A Brand like a Friend".
0 1 0 0 0 25.04.2007Ad.net na pierwszym miejscu rankingu sieci reklamowychWedług najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius numerem 1 wśród biur i sieci reklamy internetowej jest AD.NET S.A.
0 1 0 0 0 25.04.20072BE.PL przejmuje inne marki hostingowe21 kwietnia serwis 2BE.PL sfinalizował przejęcie firmy Etin.PL, tym samym wchłaniając takie marki hostingowe jak Etin.PL, Only.PL, AVH.PL czy Maniak.PL. To największa w ostatnim czasie akwizycja na rynku domenowo-hostingowym, choć, jak sugeruje 2BE.PL, nie ostatnia.
0 1 0 0 0 25.04.2007Afekt obsługuje program Orange Fair PlayAgencja Afekt na zlecenie PTK Centertel od początku rundy wiosennej Orange Ekstraklasy realizuje program Orange Fair Play – Stadion Kolejki, którego mechanizm polega na promowaniu pozytywnych wzorów kibicowania i wspierania najaktywniejszych klubów kibica poprzez nagradzanie najoryginalniejszych opraw stadionowych.
0 1 0 0 0 25.04.2007Zozolowe jogurty BachaProducent i właściciel marki Zozole, firma Mieszko S.A. podpisała umowę dotyczącą udzielenia licencji na produkcję jogurtów pod marką Zozole z firmą Bacha, doświadczonym producentem produktów mlecznych.
0 1 0 0 0 25.04.2007Bezpieczna jazda z McDonald’sW trakcie trwania Pierwszego Światowego Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ONZ, McDonald's Polska zainaugurował ogólnopolski program edukacyjny dla uczniów publicznych szkół podstawowych
0 1 0 0 1 25.04.2007HealthWay obsluguje Świat ZdrowiaOkoło 15% aptek zostanie objętych do końca 2007 roku programem marketingowym "Świat Zdrowia". Działania związane z rozwojem programu powierzono agencji marketingu medycznego HealthWay.
0 1 0 0 0 25.04.2007IMIGe Poland dla SsangYongNa początku kwietnia w wybranych lokalizacjach sieci Real wystartowała kolejna lokalna kampania dla warszawskiego dealera samochodowego – AZ Auto.
0 1 0 0 0 25.04.2007Network PR dla Turnieju „Z podwórka na stadion”Agencja Network PR odpowiada za kompleksowe działania public relations związane z VII Turniejem Piłki Nożnej "Z podwórka na stadion" o Puchar Tymbarku.
0 1 0 0 0 25.04.2007Skechers promuje ATB w PolsceOd soboty 28 kwietnia, w czterech miastach Polski, Skechers rozdaje płyty swoim klientom, dołączając je do wybranych produktów.