0 1 8.05.2007V&P rozpoczyna współpracę z Tchiboexperiential marketing TweetAgencja V&P poprowadzi degustacje kawy i animacje produktów nieżywnościowych z oferty Tchibo.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.05.2007Rudi Schuberth po raz kolejny dla AppetityKwietniowe wejście na rynek Przyprawy do kurczaka z grilla Appetity swoim wizerunkiem wspiera popularny wokalista i bohater programów rozrywkowych – Rudi Schuberth.
0 1 0 0 0 8.05.2007II edycja "Bram Kraju"Do drugiej edycji konkursu Bramy Kraju, zorganizowanego przez AMS, przystąpiły największe polskie miasta, jak Gdańsk czy Kraków, oraz małe miejscowości. Te pierwsze zgłaszały na ogół gotowe realizacje Systemów Informacji Miejskiej, te drugie zaś ich koncepcje graficzne. Ciekawostką jest to, że do konkursu wpłynęły aż trzy prace z projektem SIM Kazimierza Dolnego.
0 1 0 0 0 8.05.2007MindChili robi porządki w kredytachAgencja interaktywna MindChili wystartowała z internetową kampanią kredytu konsolidacyjnego GetIn Banku. Pod hasłem wiosennego sprzątanie kredytów zachęca internautów do skorzystania z oferty Banku i zamiany wielu rat kredytowych na jedną niższą ratę. Kampania potrwa do połowy maja.
0 1 0 0 0 8.05.2007Grupa Starcom MediaVest zmienia identyfikację wizualnąDomy mediowe Starcom, MediaVest i Starlink, należące do Grupy Starcom MediaVest, zgodnie z sieciowymi wytycznymi, zmieniają w Polsce identyfikację wizualną. Impulsem do zmiany corporate identity było wdrożenie przez sieć Starcom MediaVest nowego globalnego pozycjonowania – Connections that Captivate (CTC).