0 1 0 0 0 22.05.2007Zozole Yo!Go! w spocie S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała spot 10” do kampanii telewizyjnej nowych jogurtów Zozole Yo!Go! Kampania ma na celu wprowadzenie na rynek nowego produktu dla dzieci.
0 1 0 0 0 22.05.2007Hand Made dla ProstacareW ubiegłym tygodniu rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa preparatu na prostatę – Prostacare, firmy Ozone Laboratories Polska
0 1 0 0 0 22.05.2007Kampania Play – opinia Stowarzyszenia Agencji ReklamyW związku z licznymi w ostatnim okresie publikacjami w mediach dotyczącymi kampanii nowego operatora telefonii Play, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych postanowiło zająć stanowisko.
0 1 0 0 0 22.05.2007Plażowa oferta Jet LineFirma reklamy zewnętrznej Jet Line przygotowała ofertę dla klientów, którzy chcą dotrzeć z reklamą do osób wypoczywających nad morzem. Propozycja obejmuje wykorzystanie Airboardów i MobiJetów w nadmorskich miejscowościach i na plażach.
0 1 0 0 0 22.05.2007HealthWay w globalnej sieci agencji medycznychAgencja HealthWay dołączyła do globalnej sieci Indigenus zrzeszającej niezależne firmy marketingu medycznego. Warunki przystąpienia do grupy ustalono w Nowym Jorku w siedzibie The CementWorks, agencji należącej do założycieli sieci Indigenus.
0 1 0 0 0 22.05.2007Genesis PR dla KamaxAgencja Genesis PR podpisała umowę na obsługę PR ze spółką Kamax. Zakres prac obejmuje prowadzenie biura prasowego, komunikację wewnętrzną oraz działania wizerunkowe. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 22.05.2007Konkurs „Ona TOMA”15 maja ruszył ogólnopolski konkurs "Ona TOMA", realizowany w ramach promocji soków i nektarów marki Toma.
0 1 0 0 0 22.05.2007Mediaedge:cia w doceniony przez Media i Marketing PolskaMediaedge:cia został wyróżniony w tegorocznym raporcie na temat domów mediowych i agencji reklamowych przygotowywanym przez tygodnik Media&Marketing Polska.
0 1 0 0 0 22.05.2007Tomorrow dla Bravo GirlPrzetarg, ogłoszony przez Wydawnictwo Bauer na kampanię wizerunkową dla Bravo Girl, wygrała Agencja Tomorrow.
0 1 0 0 0 22.05.2007Okna szeroko otwarte w kampanii Just dla JezierskiegoPodejdź do okna – to hasło nowej kampanii jaką Just przygotował dla marki Jezierski. W lutym tego roku Just wygrał przetarg na obsługę strategiczną i komunikacyjną tej marki.