0 1 22.05.2007Tomorrow dla Bravo Girlfirmy TweetPrzetarg, ogłoszony przez Wydawnictwo Bauer na kampanię wizerunkową dla Bravo Girl, wygrała Agencja Tomorrow.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.05.2007Okna szeroko otwarte w kampanii Just dla JezierskiegoPodejdź do okna – to hasło nowej kampanii jaką Just przygotował dla marki Jezierski. W lutym tego roku Just wygrał przetarg na obsługę strategiczną i komunikacyjną tej marki.
0 1 0 0 0 22.05.2007Scholz and Friends uznane Agencją Roku21 maja br. ogłoszono, która z firm branży reklamowej uzyskała tytuł Agencji Reklamowej Roku. W tegorocznej edycji zwycięzcą została agencja Scholz and Friends. Tytuł ten, od 10 lat nadawany przez Media i Marketing Polska, należy do najbardziej prestiżowych i uznanych w środowisku reklamowym.
0 1 0 0 0 22.05.2007Nowa kampania promocyjna FreeqRozpoczęła się kampania reklamowa marki Freeq pod hasłem "Freeq. Stylowe połączenie" Jej celem jest wsparcie repozycjonowania marki Freeq jako pierwszej w portfelu Grupy Żywiec skierowanej przede wszystkim do kobiet.
0 1 0 0 0 22.05.2007Afekt realizuje nowy projekt dla Skoda Auto PolskaSkoda Auto Polska prowadzi dużą akcję szkoleniową dla kadry sprzedażowej swoich dealerów. Za projekt oraz jego całościową realizację odpowiada afekt.edu, wyspecjalizowany w szkoleniach dział Afektu.