Espresso

6 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2006

Marka pkt.pl otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji

Firma Polskie Książki Telefoniczne Sp.z.o.o. zgłosiła markę pkt.pl do ogólnopolskiego badania reputacji marek Premium Brand 2006. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 22 czerwca, podczas Gali, która odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki. Spośród 73 marek, które zostały zgłoszone do badania w ośmiu kategoriach, pkt.pl przystąpiło do badania w kategorii „otwartej”. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward/Brown SMG/KRC i jest to pierwsze tego typu badanie marek w Polsce.

5 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2006

Agencja Edelman Polska dla marki Lagostina – kolejnego brandu Groupe SEB Polska

Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.

Poprzednie Następne