0 1 0 0 0 29.05.2007Infinity Group najlepszym partnerem RedDot SolutionsInfinity Group otrzymała tytuł "RedDot Central and Eastern Europe Best Selling Partner 2006", przyznany przez RedDot Solutions - czołowego światowego producenta systemów do zarządzania środowiskiem serwisów internetowych.
0 1 0 0 0 29.05.2007Nowe kampanie na nośnikach Clear Channel PolandClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje w maju br. nowe kampanie reklamowe dla marek Nivea, Cif oraz Domestos.
0 1 0 0 0 29.05.2007Testa Communications z Alpine ProAgencja Testa Communications rozpoczęła współpracę z firmą Alpine Pro – producentem oraz dystrybutorem odzieży sportowej i outdoorowej.
0 1 0 0 0 29.05.2007Kampania McCann Erickson wyróżniona przez Lürzer’s ArchiveKampania agencji reklamowej McCann Erickson zrealizowana dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego została wybrana do publikacji w "Lürzer's Archive. Ads and Posters Worldwide Magazine".
0 1 0 0 0 29.05.2007Kreacja i strategia Opus B najlepsza w ocenie KlientówAgencja reklamowa Opus B otrzymała najwyższe oceny zadowolenia Klientów w dwóch kategoriach: kreacji i produkcji oraz strategii, badań i analiz w raporcie przeprowadzonym na zlecenie Media&Marketing Polska.
0 1 0 0 0 29.05.2007Sąd Apelacyjny ponownie uznaje racje Kucharka w sporze z VegetąW dniu 24 maja 2007 roku Sąd Apelacyjny w Katowicach ponownie oddalił w całości roszczenia firmy Podravka, producenta przyprawy Vegeta, względem firmy Prymat, producenta przyprawy Kucharek.
0 1 0 0 0 29.05.2007Psychologia w reklamieJuż po raz trzeci odbędzie się konferencja, poświęconą związkom współczesnej psychologii z praktyką reklamy. W jej trakcie zaproszeni prelegenci odpowiedzą na pytania jak bardzo dzisiejsza reklama potrzebuje wiedzy, którą dostarczyć jej może eksperymentalna psychologia oraz jak ciekawe dla psychologów jest eksplorowanie obszarów komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 29.05.2007Fiat Bravo na nośnikach typu day&nightFiat Auto Poland, w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego Fiata Bravo, wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej typu day&night. Planowaniem i zakupem mediów dla Fiat Auto Poland zajmuje się Starcom.
0 1 0 0 0 28.05.2007Coca-Cola Poland Services restrukturyzuje portfolio agencji kreatywnychCoca-Cola Poland Services Sp. z o.o. dokonała restrukturyzacji swojego portfolio agencji kreatywnych. W nowej strukturze wszystkie marki napojów gazowanych będą obsługiwane przez Publicis Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 28.05.2007Dr. Oetker w nowych opakowaniachKisiele Dr. Oetker otrzymały nowe opakowania. Autorem wizualizacji jest Studio DN.