0 1 0 0 0 29.05.2007Kampania McCann Erickson wyróżniona przez Lürzer’s ArchiveKampania agencji reklamowej McCann Erickson zrealizowana dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego została wybrana do publikacji w "Lürzer's Archive. Ads and Posters Worldwide Magazine".
0 1 0 0 0 29.05.2007Kreacja i strategia Opus B najlepsza w ocenie KlientówAgencja reklamowa Opus B otrzymała najwyższe oceny zadowolenia Klientów w dwóch kategoriach: kreacji i produkcji oraz strategii, badań i analiz w raporcie przeprowadzonym na zlecenie Media&Marketing Polska.
0 1 0 0 0 29.05.2007Sąd Apelacyjny ponownie uznaje racje Kucharka w sporze z VegetąW dniu 24 maja 2007 roku Sąd Apelacyjny w Katowicach ponownie oddalił w całości roszczenia firmy Podravka, producenta przyprawy Vegeta, względem firmy Prymat, producenta przyprawy Kucharek.
0 1 0 0 0 29.05.2007Psychologia w reklamieJuż po raz trzeci odbędzie się konferencja, poświęconą związkom współczesnej psychologii z praktyką reklamy. W jej trakcie zaproszeni prelegenci odpowiedzą na pytania jak bardzo dzisiejsza reklama potrzebuje wiedzy, którą dostarczyć jej może eksperymentalna psychologia oraz jak ciekawe dla psychologów jest eksplorowanie obszarów komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 29.05.2007Fiat Bravo na nośnikach typu day&nightFiat Auto Poland, w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego Fiata Bravo, wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej typu day&night. Planowaniem i zakupem mediów dla Fiat Auto Poland zajmuje się Starcom.
0 1 0 0 0 28.05.2007Coca-Cola Poland Services restrukturyzuje portfolio agencji kreatywnychCoca-Cola Poland Services Sp. z o.o. dokonała restrukturyzacji swojego portfolio agencji kreatywnych. W nowej strukturze wszystkie marki napojów gazowanych będą obsługiwane przez Publicis Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 28.05.2007Dr. Oetker w nowych opakowaniachKisiele Dr. Oetker otrzymały nowe opakowania. Autorem wizualizacji jest Studio DN.
0 1 0 0 0 28.05.2007Psychologia reklamy czyli teoria w praktyceRozpoczęła się rekrutacja uczestników do drugiej już edycji studiów podyplomowych "Psychologia reklamy", otwartych w ubiegłym roku przez agencję reklamową Publicis i Wydział Psychologii UW. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu współczesnej psychologii i narzędzi do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych..
0 1 0 0 0 28.05.2007TBWAPR współpracuje z Rossmann PolskaTBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska. Agencja została wybrana do poprowadzenia projektu Women Cup 2007, piątej edycji otwartych Regat Pań i Załóg Mieszanych.
0 1 0 0 0 28.05.2007Jet Line pod skrzydłami lwaNa ulice polskich miast wyjechały MobiJety promujące najnowsze rozwiązania z zakresu ubezpieczeń samochodowych firmy Generali. Te nośniki klasy premium z oferty Jet Line nie tylko nawiązują do przekazu reklamowego, ale – co najważniejsze – pozwalają precyzyjnie dotrzeć do wybranej przez reklamodawcę grupy docelowej – kierowców.