0 1 0 17.09.2007S4 zwycięzcą przetargu MieszkoAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany na przygotowanie kampanii wizerunkowej marki Mieszko. W ramach zaplanowanych działań przygotowane zostaną założenia strategiczne komunikacji oraz spot telewizyjny.
0 1 0 17.09.2007Salt & Pepper rozpoczyna współpracę z BakallandemAgencja reklamowa Salt & Pepper wygrała przetarg na obsługę nowej marki z portfolio Grupy Kapitałowej Bakalland.
2 1 0 17.09.2007ARBOmedia Polska realizuje ambientową i internetową część kampanii ReebokaDom sprzedaży mediów ARBOmedia realizuje w Polsce ambientową i internetową część ogólnoświatowej kampanii wizerunkowej Reeboka. Jej hasło to „Każdy z nas ma dwie twarze”.
0 1 0 17.09.2007Liber we współpracy z Business Sport SolutionsMarcin Piotrowski, znany jako Liber, uwieńczył efekty współpracy z Business Sport Solutions, udzielając pełnomocnictwa do sprzedaży praw do własnego wizerunku dla celów reklamowych, promocyjnych, Public Relations oraz marketingowych. Zawarty kontrakt będzie obowiązywał co najmniej do końca 2009 roku.
0 1 0 17.09.2007Kampania reklamowa Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa od 17 września do połowy listopada.
0 1 0 17.09.2007Karmi w jesiennej promocjiRusza najnowsza, jesienna promocja marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. Od połowy września hasło „Piękniej z Karmi” zachęcać będzie do udziału w promocji, w której do wygrania są wyjazdy do ośrodków SPA i atrakcyjne zestawy kosmetyków SPA – każdego dnia, co godzinę, przez dwa miesiące trwania promocji.
0 1 0 17.09.2007Rozpoczęcie kampanii promocyjnej ProfeoSerwis społecznościowy Profeo.pl, który oficjalnie ruszył 13 września, rozpoczął kampanię promocyjną w sieci pod hasłem „Jestem Profeo”. Działania marketingowe będą skupione wokół najbardziej aktywnych użytkowników serwisu, którzy zostali jego ambasadorami.
0 1 0 17.09.2007PR bez słodzeniaMarki Nobilia oraz Słodkie Upominki zostały partnerami cyklu szkoleń i warsztatów z zakresu działań public relations organizowanych przez portal branżowy Epr.pl.
0 1 0 17.09.20075 lat i 7 DaysRogalizator Megażyczniowy to kolejna akcja realizowana dla Chipita Poland przez agencję marketingu mobilnego Mobijoy!. 5 letnia współpraca oparta jest na wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych gwarantujących skuteczną interakcję. W realizacji tegorocznej kampanii wykorzystane zostały m-kupony.
0 1 0 17.09.2007Sagem z Różową WstążeczkąSagem Communication Poland po raz pierwszy angażuje się w wielką akcję zdrowotną Twojego Stylu "Październik Miesiącem Szansy" wspierającą walkę z najgroźniejszymi dla kobiet chorobami.