0 1 0 5.09.2007Danonki zapoznają rosyjskie dzieci z podwodnym światemWe wrześniu i październiku na rynku rosyjskim odbędzie się nowa promocja Rastiszek – odpowiednika polskich Danonków. Jej pomysłodawcą jest po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp.
0 1 0 5.09.2007Schulz kompleksowo dla MitsubishiAgencja Schulz zwyciężyła w przetargu kreatywnym na kompleksową obsługę wszystkich brandów Mitsubishi na rynku polskim. Współpraca pomiędzy Schulz i MMC Car Poland przewidziana jest na obecny oraz przyszły rok, a obejmować będzie głównie obsługę w zakresie kampanii ATL.
0 1 0 5.09.2007IQ Marketing wprowadza na rynek markę Liberty MutualAgencja IQ Marketing została głównym dostawcą usług marketingowo - reklamowych z zakresu BTL dla marki Liberty Direct, nowego produktu z portfolio towarzystwa ubezpieczeniowego Liberty Mutual, które wkrótce wchodzi na polski rynek. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
0 1 0 5.09.2007Universal McCann o przyszłości komunikacji marketingowejPod hasłem "Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?" odbędzie się 18 września konferencja zorganizowana przez Universal McCann. W spotkaniu, obok ekspertów Universal McCann, wezmą udział goście specjalni: Robert Heath – twórca słynnej reklamy piwa Stella Artois, wykładowca University of Bath i autor bestselleru "Ukryta Moc Reklamy" oraz Martin Oetting, specjalista Word of mouth marketing z trnd Berlin.
0 1 0 5.09.2007Media Concept i James BondDom mediowy Media Concept zakupił media do jesiennej kampanii Vistuli&Wólczanki, której twarzą jest hollywoodzka gwiazda Pierce Brosnan.
0 1 0 5.09.2007Promocja „Jurajskie kody – Odjazdowe nagrody”27 sierpnia rozpoczęła się nowa promocja "Jurajskie kody – Odjazdowe nagrody" i trwać będzie do 21 października.
0 1 0 5.09.2007Michael Lin dla IllyWłoski producent kawy illy przygotował dla swoich klientów prawdziwy rarytas. Na rynku pojawiła się limitowana wersja illy w nowej ekskluzywnej puszce. Uznawane za najlepsze na świecie włoskie espresso będziemy mogli kupić w oryginalnym opakowaniu zaprojektowanym przez japońskiego artystę Michaela Lina.
0 1 0 5.09.2007Salt & Pepper tworzy nowy wizerunek opakowań marki WezyrFirma Libella powierzyła kolejny już projekt Agencji Salt & Pepper polegający na: modyfikacji logotypu oraz opracowaniu nowych etykiet do linii opakowań produktów do czyszczenia dywanów, wykładzin i obić tapicerskich marki Wezyr.
0 1 0 5.09.2007Tajemniczy klient nagrodzi za odmawianie sprzedaży papierosów nieletnimJuż po raz drugi Urząd Marszałkowski i samorządy Małopolski organizują Miesiąc Odpowiedzialnej Sprzedaży, którego celem jest przeciwdziałanie dostępowi nieletnich do wyrobów tytoniowych w punktach sprzedaży.
0 1 0 5.09.2007Supremum Group autoryzowanym deweloperem Second LifeAgencja reklamowa Supremum Group została autoryzowanym deweloperem w Second Life. Tym samym dołączyła do grona najbliższych współpracowników Linden Lab.