0 1 0 0 1 20.03.2007Coneco – nowa marka dla dzieciRozpoczęła się akcja promująca nową markę artykułów dla dzieci Coneco – wózków, łóżeczek i fotelików samochodowych. Akcja promocyjna oparta została na internetowym konkursie pod hasłem „Coneco rozdaje gwiazdki z nieba”. Zabawa rozpoczęła się 19 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 3 tysięcy złotych, który pozwoli zwycięzcy wybrać się na wakacje ze swoją rodziną w dowolnie wybrane miejsce w Europie.
0 1 0 0 0 20.03.2007Mamba dla MisiaMamba – guma rozpuszczalna w czterech owocowych smakach jest głównym sponsorem „Roku Misia”. Pierwsze i najdłużej istniejące na rynku polskim czasopismo dla przedszkolaków „Miś” obchodzi w tym roku 50 rocznicę powstania.
0 1 0 0 0 20.03.2007Portal informacyjny TVN24.pl rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowejWraz z uruchomieniem serwisu, został utworzony nowy dział odpowiedzialny za sprzedaż reklam TVN24.pl i wortali tematycznych. Komórka będzie działała przy Biurze Reklamy Onet.pl.
0 1 0 0 0 20.03.2007Avaya Blog Center – dlaczego telefon to tylko początek?Telefon to tylko początek – to hasło nowej kampanii promocyjnej Avaya Poland. Jej podstawowym kanałem komunikacji jest Internet. W ramach działań uruchomiono specjalną stronę www, gdzie stworzono zawodowy blog branży call center – Avaya Blog Center. W pierwszym miesiącu funkcjonowania bloga zarejestrowano ponad 13 tysięcy wizyt.
0 1 0 0 0 20.03.2007A7, czyli nowości w ofercie działu Internet ARBOmedia PolskaWraz z początkiem marca (od 03.03.07) zaczął obowiązywać nowy cennik internetowej sieci reklamowej ARBOmedia Polska. Najważniejsze z 7 nowości w ofercie „A7” to zwiększenie objętości wszystkich kreacji do 50kB, zasięgowe i tematyczne pakiety POWER, pakiety ARBOjeden oraz hosting kreacji FX do 1 MB w koszcie mediowym.
0 1 0 0 0 20.03.2007Pierwsza kampania telewizyjna dla marki Perfecta19 marca rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa firmy DAX Cosmetics, jednej z wiodących polskich firm kosmetycznych. Jest to jednocześnie pierwsza kampania produktowo-wizerunkowa marki Perfecta. Jej celem jest przede wszystkim zwiększenie znajomości marki. Kampanii towarzyszy hasło „Perfecta. Łączy nas piękno”.
0 1 0 0 0 20.03.2007Komunikat Rady Badania Megapanel PBI/GemiusW dniu 8 marca 2007 roku Rada Badania Megapanel PBI/Gemius dokonała modyfikacji metodyki badania polegającej na włączeniu witryn niepoddanych audytowi site-centric do procesu ważenia behawioralnego. Modyfikacja metodyki obowiązywać będzie od wyników badania obejmujących styczeń 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.03.2007Finał promocji „Spełnij rodzinne marzenia”Od 1 października do 31 grudnia 2006 roku trwała promocja kaw mielonych marki Prima pod hasłem "Spełnij rodzinne marzenia". 20 lutego 2007, w siedzibie Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland S.A., kluczyki do pięciu Citroenów C3 odebrali szczęśliwi zwycięzcy.
0 1 0 0 0 19.03.2007SanDisk wybrał MmdSanDisk, czołowy producent kart pamięci flash na świecie, oraz Mmd – będąca częścią Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – podpisały umowę o świadczeniu usług Public Relations w Polsce i Federacji Rosyjskiej. Mmd będzie odpowiedzialne za wypracowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz za prowadzenie biura prasowego SanDisk.
0 1 0 0 0 19.03.2007Rozpoczyna się druga edycja castingu do kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska.W dniach od 19 – 21 marca, każdy, kto zechce zostać „twarzą Piasta” i wziąć udział w kolejnej kampanii outdoorowej tego piwa, zaproszony będzie do wstępnego etapu castingu, który odbędzie się w Ratuszu Wrocławskim.