0 1 0 0 0 18.10.2006Bartek Bosacki spotka się z fanami i dziećmi z domów dzieckaW najbliższą sobotę, 21 października każdy będzie mógł zrobić sobie zdjęcie i wziąć autograf od Bartka Bosackiego. Piłkarz Kolejorza, zdobywca 2 bramek dla reprezentacji Polski na Mistrzostwach Świata 2006 spotka się z fanami w poznańskich sklepach sieci Vabbi Factory Outlet. W obu spotkaniach uczestniczyć będą dzieci z poznańskich domów dziecka.
0 1 0 0 0 18.10.2006Agencja JET promuje hiszpańskie owoce morzaProjekt, obsługiwany przez Agencję JET na zlecenie Marketing & Communications Consultants, organizowany był przez Fundusz Organizacji Rynku Produktów Rybołówstwa i Akwakultury FROM przy Ministerstwie Rolnictwa Rybołówstwa i Żywienia z Hiszpanii oraz Ambasadę Królestwa Hiszpanii w Polsce.
0 1 0 0 0 18.10.2006Filmowe pomysły na zapachTworzenie zapachów do kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych oraz środków piorących i czystości to gratka dla 7 perfumiarzy z Centrum Zapachów Henkla (Henkel Fragrance Center, HFC). Ich nietypowymi umiejętnościami i wiedzą zainteresowało się ostatnio kino. Już w styczniu będziemy je mogli podziwiać w Polsce, w przesyconym zapachami filmie Toma Tykwera p.t. „Pachnidło”.
0 1 0 0 0 18.10.2006Millenium Project stworzył nową stronę: Windoorsen.plMillenium Project, firma zajmująca się m. in. tworzeniem serwisów internetowych, wykonała nową witrynę dla przedsiębiorstwa z branży budowlanej – Windoorsen. Nowy serwis jest dostępny w Internecie od października 2006 r. pod adresem www.windoorsen.pl. Witryna zyskała nowy, bardziej przejrzysty układ graficzny, udoskonaloną funkcjonalność oraz hasło marketingowe. Nowa nazwa witryny, “Windoorsen – inteligentne rozwiązania dla okien i drzwi”, łączy w sobie zarówno bieżący przedmiot działalności firmy (akcesoria do produkcji okien i drzwi) oraz przyszłościową branżę technologii bezprzewodowych sieci sensorowych – BSS (czujniki otwarcia drzwi, okien, inteligentne domy etc.).
0 1 0 0 0 18.10.2006Wybrano CoolBrandsCoolBrands to marki, które są obiektem pożądania i wywierają wpływ na opinię publiczną. Mają w sobie ten rodzaj magii, która sprawia, że ich użytkownicy są postrzegani jako ludzie o wyjątkowym stylu i guście. 17 października tytuły te przyznano brandom takim jak Centralwings, Alpinus, Discovery, Triumph, IKEA, Minolta czy „Wysokie Obcasy”.
0 1 0 0 0 18.10.2006Marketing e-mailowy i jego uwarunkowaniaK. Maddox, Study explores e-mail creative that works, "BtoB", 12.10.2006 Podsumowanie badań dotyczących efektywności marketingu e-mailowego (w zależności od tematu listu, jego formy itp.) przeprowadzonych przez SilverPOP.
0 1 0 0 0 18.10.2006Kraków. Dowolny kierunek zwiedzaniaRusza ogólnopolska kampania wizerunkowa pod hasłem „Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania”, która potrwa do 15 listopada br.
0 1 0 0 0 18.10.2006Agencja MediaDem PR została wybrana przez Gruner+Jahr Polska do obsługi PR plebiscytu Róże Gali 2006Róże Gali to plebiscyt na najpiękniejszych Polaków, których piękno wynika nie tylko z urody, ale jest również związane z duchowym pięknem, osobowością i osiągnięciami. Plebiscyt organizowany jest po raz czwarty przez tygodnik Gala.
0 1 0 0 0 18.10.2006Zaplanuj Sylwestra z VTrip.plPortal turystyczny VTrip.pl uruchomił nowy serwis tematyczny z ofertami wyjazdów sylwestrowych.
0 1 0 0 0 18.10.2006Agencja PAPRiKA przygotowuje Forum Strategii i Komunikacji MarketingowejAgencja PAPRiKA na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Harvard Business Review przygotowuje Forum Strategii i Komunikacji Marketingowej. Agencja odpowiedzialna jest za organizację spotkań, scenografię i technikę prezentacji.