0 1 0 0 0 5.06.2007Perła Rynku FMCG 2007 dla marki MolaPapiery toaletowe Mola firmy Metsä Tissue otrzymały Perłę Roku FMCG 2007, przyznawaną przez „Wiadomości Handlowe”, miesięcznik skierowany do handlu oraz branży FMCG.
0 1 0 0 0 5.06.2007V&P promuje nową kolekcję ubrań TchiboV&P realizowała przygotowaną przez Tchibo akcję promocyjną, związaną z wprowadzeniem nowej kolekcji ubrań sygnowanych marką Tchibo.
0 1 0 0 0 5.06.2007Fastline dla AdamedFastline advertising wygrała przetarg na projekt, wykonanie i obsługę stoiska targowego firmy Adamed, dedykowanego nowemu produktowi gastrologicznemu Anesteloc.
0 1 0 0 0 5.06.2007Skóra muśnięta słońcemNowa kampania przygotowana przez Publicis promuje Skórę Muśniętą Słońcem – pierwszy nawilżający spray do ciała z gamy produktów Garnier.
0 1 0 0 0 5.06.2007Zelmer Marką Wysokiej ReputacjiW badaniu reputacji marek w Polsce Premium Brand 2007 przeprowadzonych w grupie konsumentów i ekspertów, marka Zelmer została doceniona i wyróżniona w kategorii "dom i biuro", zdobywając tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
0 1 0 0 0 5.06.2007EM Lab i Great Open House razemAgencja experiential marketingu EM Lab oraz agencja marketing services Great Open House nawiązują bliższą współpracę. Od czerwca spółki będą współpracować w ramach projektów realizowanych przez obie agencje.
0 1 0 0 0 5.06.2007Letnia promocja piwa HarnaśRusza największa w tym roku kampania promocyjna marki Harnaś z portfolio Carlsberg Polska. Przez cały letni sezon, począwszy od czerwca, aż do końca września, Harnaś będzie rozdawał piwo! Do rąk konsumentów tej wyrazistej, popularnej marki trafi aż milion darmowych puszek piwa.
0 1 0 0 0 5.06.2007Profesjonalny monitoring internetu NewsPoint w agencji 121 PRAgencja 121 PR, specjalizująca się w przeprowadzaniu niestandardowych kampanii wizerunkowych online, powiększyła swoją ofertę o dodatkowy, precyzyjny monitoring internetu za pomocą systemu NewsPoint.
0 1 0 0 0 5.06.2007Fokus PR realizuje cykl szkoleń dla Lukas BankuFokus PR podjął współpracę z Lukas Bankiem S.A. Agencja realizuje szkolenia dla dyrektorów regionalnych banku z zakresu wystąpień publicznych. Szkolenia mają charakter coachingowy.
0 1 0 0 0 5.06.2007GoBoard dla DialNet1 czerwca br. ruszyła pierwsza, duża kampania wykorzystująca nośniki mobilne GoBoard. Motywem kampanii jest promocja usługi DialNet, której twarzą jest Mistrz Świata i Europy w pływaniu Paweł Korzeniowski.