0 1 0 0 0 19.10.2006Wszechobecna zmianaM. Wolniak, Reklama umiera, "Think a Head", nr 10 Przemyślenia na temat zmiany w zachowaniach konsumentów implikującej konieczność zmian w marketingu i reklamie.
0 1 0 0 0 18.10.2006Poznamy Liderów Biznesu Sportowego 2006Już za trzy tygodnie przyznane zostaną najcenniejsze wyróżnienia w środowisku sportu i biznesu w Polsce. 8 listopada poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego – Statuetek DEMES 2006. Statuetki wręczone zostaną w trakcie III Gali Sportu i Biznesu, która odbędzie się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.10.2006Media Connect dla ExorigoAgencja public relations Media Connect rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Exorigo.
0 1 0 0 0 18.10.2006Umowa Sponsoringowa pomiędzy Polskim Związkiem Pływackim (PZP) a firmą Telefonia Dialog S.A.Podpisano Umowę Sponsoringową pomiędzy Polskim Związkiem Pływackim (PZP) a firmą Telefonia Dialog S.A.
0 1 0 0 0 18.10.2006Moto Puchar Marketingu – pierwszy profesjonalny wyścig dla nieprofesjonalistówDnia 28 października b.r. zostanie rozegrany Pierwszy Moto Puchar Marketingu wśród pracowników działów marketingu, PR i sprzedaży. Odbędzie się on na Torze Słomczyn w Słomczynie k/Grójca. Jest to nowa inicjatywa na polskim rynku eventów, umożliwiająca amatorom udział w profesjonalnym wyścigu samochodowym.
0 1 0 0 0 18.10.2006Weber Shandwick odkrywa z Mio przedwojenny Paryż WschoduWeber Shandwick rozpoczął współpracę z Mio Technology, czołowym producentem urządzeń do mobilnej nawigacji satelitarnej. Agencja opracowała i przygotowała praktyczną prezentację nawigatorów Mio w autobusie komunikacji miejskiej, podczas specjalnej wycieczki „W poszukiwaniu Zaginionego Miasta”. Przy pomocy tych urządzeń dziennikarze i Warszawiacy szukali dziś śladów przedwojennego Paryża Wschodu – jak przed wojną nazywano Warszawę.
0 1 0 0 0 18.10.2006Wieczory szkockie z Soul and Mind i DiageoAgencja Soul and Mind Group podpisała umowę z Diageo Polska Sp. z o.o. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się trzeci rok z rzędu obsługą Wieczorów Szkockich dla marki Johnnie Walker Black Label. Tego rodzaju eventy odbywają się na terenie całej Polski i mają na celu zapoznanie się z wyjątkowością marki Joannie Black Label.
0 1 0 0 0 18.10.2006DEMO przygotowało dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego projekt opakowaniaSukces margaryny VITA stworzył podstawę do rozszerzenia marki. Pod koniec roku zostanie wprowadzona na rynek VITA FAMILIJNA, w oryginalnym, rodzinnym opakowaniu o gramaturze 750g .
0 1 0 0 0 18.10.2006Czwarty numer „Pro-KREACJI” już w sprzedażyCzego nie lubi Andrzej Pągowski? Czy prawo autorskie ma zastosowanie w reklamie? Jak stworzyć dobrą nazwę marketingową? Jak zbudować silną markę? – o tym w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”.
0 1 0 0 0 18.10.2006Gellwe osładza życie dzieciom23 października pod hasłem ,,Osładzamy życie najmłodszym" rusza akcja społeczna Gellwe ,,Żeby Dzieci Były Uśmiechnięte". Ideą przedsięwzięcia jest wsparcie dzieci obiadowym deserem. Szkolny posiłek bywa dla większości jedynym daniem w ciągu dnia, a uwielbiane przez najmłodszych słodycze są w domu rzadkością.