0 1 0 31.08.2007Hard&Smart dla DivicomAgencja reklamowa Hard&Smart stworzyła kompleksową koncepcję identyfikacji wizualnej nowych marek komputerów Divicom. Zaprojektowała nazwy i logotypy marek Divicom Game, Divicom Home oraz Divicom Office, które będą sprzedawane w sieci handlowej Divicom od września. Hard&Smart odpowiadać będzie także za promocję marek.
0 1 0 31.08.2007Kupić uczniaModa nie omija nawet najmłodszych. W tym roku najczęściej spotykanymi motywami na plecakach, piórnikach i zeszytach stał się Shrek, czarodziejka Witch i Formuła 1. Hitem sezonu okazali się również „Piraci z Karaibów”.
0 1 0 31.08.2007Jeden bieg, tysiące powodów – Run Warsaw 2007"Jeden bieg, tysiące powodów" to hasło trzeciej edycji największej imprezy biegowej w Polsce – Run Warsaw, która odbędzie się 7 października br.
0 1 0 31.08.2007Nowe projekty multimedialne Interia.plInteria.pl uruchomiła w nowej odsłonie telewizję internetową Interia.TV z funkcjonalnościami umożliwiającymi tworzenie własnych programów oraz serwis wideo Telewizor.TV, w którym użytkownicy otrzymują narzędzia do tworzenia własnych kanałów.
0 1 0 30.08.2007Concordia świętuje jubileuszTowarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Concordia Polska (główna siedziba w Poznaniu) obchodzi dziesięciolecie swojej działalności. W ramach obchodów jubileuszowych firma zorganizuje dwie imprezy: uroczystą Galę oraz cykliczny Kongres Sprzedaży, który na stałe wpisał się w grafik imprez ubezpieczeniowych.
0 1 0 30.08.2007Luźne Gadki 200 Minut Gratis w nowej kampanii reklamowejW ramach kampanii "Luźne Gadki" Heyah wprowadza nową ofertę, dzięki której użytkownik otrzyma 200 minut wymiennych na 12000 SMSów do Heyah.
0 1 0 30.08.2007„Czy Ninja żyją wśród nas?” – konkurs fotograficzny TelepizzyW najbliższy piątek 31 sierpnia br. pod hasłem "Czy Ninja żyją wśród nas" rozpocznie się konkurs fotograficzny Telepizzy przygotowany z myślą o najmłodszych.
0 1 0 30.08.2007Lipiec miesiącem wygranych przetargów w Impet StudioAgencja wygrała przetarg na kreację materiałów promocyjnych do nowego kinowego programu edukacyjnego Cinema Park, którego premiera odbędzie się jesienią br.
0 1 0 30.08.2007Budżet marki Tiger w rękach InsigniaInsignia obsłuży budżet na działania interaktywne marki Tiger w 2008 roku.
0 1 0 30.08.2007McCann Erickson dla Banku BGŻOtwarciu nowego oddziału Banku BGŻ w C.H. Manufaktura w Łodzi towarzyszy regionalna kampania reklamowa przygotowana przez McCann Erickson.