0 1 0 0 1 13.04.2007Trzy czwarte Polaków czyta gazetki reklamoweW nowym raporcie GfK Polonia przeanalizowano 350 tys. reklam zamieszczonych w 5 tys. gazetek reklamowych. Zbadano aktywność marketingową 36 sieci handlowych oraz największych reklamodawców.
0 1 0 0 0 13.04.2007BOS na koleiW kwietniu 2007 roku ruszyła kampania reklamowa przygotowana dla Banku Ochrony Środowiska przez agencję reklamową Banah Group, informująca o nowym kredycie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 13.04.2007Opus B dla Arkus & Romet GroupAgencja reklamowa Opus B przygotowała kampanię reklamową dla Arkus & Romet Group - producenta rowerów i skuterów miejskich.
0 1 0 0 0 13.04.2007Finał programu marki Chivas – The LifeNauka żeglowania, kolacja w podwodnej restauracji, w końcu udział w prestiżowych regatach American’s Cup. To wszystko czeka na zwycięzców programu organizowanego przez Euro RSCG Marketing House dla Wyborowej SA.
0 1 0 0 0 13.04.2007Henkel wspiera polskich designerówRusza szósta edycja Henkel Art.Award. poświęcona wzornictwu przemysłowemu.
0 1 0 0 0 13.04.2007ComPress ogląda HBOOd kwietnia 2007 r. agencja PR ComPress S.A. rozpoczęła współpracę z HBO Polska. W ramach umowy realizowane będą aktywności z zakresu media relations dla oferty programowej kanałów: HBO, HBO2, HBO Comedy, Cinemax i Cinemax2.
0 1 0 0 0 13.04.2007Czego można nauczyć się od konkurencjiH. Cohen, What You Can Learn From Your Competitors, "ClickZ", 12.04.2007Autorka przypomina, że strategiczne myślenie o własnej firmie wymaga zauważenia i - co w konsekwencji o wiele ważniejsze - poznania konkurencji, namawiając przy okazji do wykorzystywania standardowych, lecz często pomijanych, narzędzi analitycznych (np. analiza SWOT).
0 1 0 0 0 13.04.2007Miłość ma wiele smakówLove Is a Many-Flavored Thing, "New York Times", 10.04.2007Rzut oka na kolejną ciekawą kampanię reklamową - tym razem spróbujemy... musztardy.
0 1 0 0 0 13.04.2007Klipy filmowe w e-mailu – poradyK. Maddox, Tips for using video in e-mail, "BtoB", 12.04.2007Kolejnym pomysłem na zwiększenie popularności przesyłanych potencjalnym klientom wiadomości e-mailowych jest użycie klipów filmowych. I - jak zwykle - należy pamiętać o kilku zasadach wpływających na efektywność takiego rozwiązania.
0 1 0 0 0 13.04.2007Gdzie (dobrze) inwestować?J. Gage, 2007 Capital Hospitality Index, "Forbes", 3.04.2007"Poradnik" dla niezdecydowanych inwestorów - prezentowany ranking przedstawia stosunek 144 państw wobec kapitału zagranicznego i może okazać się pomocny przy wyborze miejsca ulokowania pieniędzy.