0 1 0 0 0 13.06.2007Złoto dla Arc Warszawa na Art Directors Club of Europe Już po raz szesnasty członkowie Art Directors Club of Europe wyróżnili najlepsze reklamy spośród wszystkich nagrodzonych na europejskich konkursach prac. Arc Warszawa zdobywa dwa złota, dwie nominacje oraz tytuł Young European Creatives.
0 1 0 0 0 13.06.2007Machina Edukacyjna na tropie absurduRusza minikampania outdoorowa Machiny Edukacyjnej – warszawskiej szkoły języka hiszpańskiego. W tym tygodniu na ścianie budynku Traffic przy ulicy Brackiej 25, gdzie szkoła ma swoją siedzibę, zawisną tablice z hasłem nawiązującym do absurdalnych wydarzeń z życia społecznego w Polsce.
0 1 0 0 0 13.06.2007Nowa firma na rynku usług marketing servisesWiosną tego roku na rynku usług marketing services pojawiła się spółka Inservis. Inservis obok firm: Galposter, Cursor i Merchandiser należy do grupy spółek Neo BPO. Neo Business Process Outsourcing jest grupą kapitałową skupiającą firmy działające w obszarze usług outsourcingowych w Polsce.
0 1 0 0 0 13.06.2007b&j znów dla Procter & Gamble„Zbiórka na gimnastykę to czysta przyjemność” - pod takim hasłem od lipca do września potrwa kolejna prospołeczna akcja P&G (marki Lenor i Vizir), której celem jest zebranie środków na sprzęt sportowy w wybranych szkołach podstawowych. Za kreację odpowiada wrocławska agencja b&j, wyłoniona po raz kolejny w drodze przetargu do przygotowania materiałów BTL dla koncernu P&G.
0 1 0 0 0 13.06.2007MPG organizuje II Konferencje „Budowanie marek poprzez komunikację mediową”14 czerwca b.r. MPG - sieciowy dom mediowy - zorganizuje drugą konferencję dotyczącą budowania marek poprzez komunikację mediową. Na konferencji najnowsze trendy dotyczące budowania globalnych marek poprzez media, przedstawi Prof. Jose Luis Nueno - wybitna osobowość i autorytet w dziedzinie strategii i marketingu na świecie.
0 1 0 0 0 13.06.2007Naturalnie lekkie – nowa kampania reklamowa KAMIS FIT UP!TM"Naturalnie lekkie” to hasło trwającej kampanii reklamowej linii produktów KAMIS FIT UP!TM. Działania obejmą wysokonakładowe tytuły prasy dla kobiet, tygodniki opinii, outdoor oraz internet.
0 1 0 0 0 13.06.2007Sentymentalną podróż z okazji 60-tych urodzin Zielonej BudkiW dniach 20-23.06 na ulicach Warszawy pojawią się "smakowe linie" tramwajowe Zielonej Budki, oferujące nie tylko bezpłatny przejazd, ale także muzykę na żywo, degustacja lodów i konkurs dla pasażerów.
0 1 0 0 0 13.06.2007Limitowane puszki Pepsi i MachinyLogo magazynu popkulturalnego Machina znalazło się na puszce Pepsi - jest to pierwsza w historii firm limitowana edycja puszek z wykorzystaniem innej marki. Na rynku jest już dostępnych 4 miliony opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max - wszystkie zaprojektowane w stylistyce ludowej, inspirowanej motywami łowickimi. Oba projekty puszek przygotowało Studio Point Group.
0 1 0 0 0 13.06.2007Ford rozpoczyna kampanię z myślą o ochronie pieszychPoziom bezpieczeństwa pojazdów oferowany przez firmy motoryzacyjne ma dziś olbrzymi wpływ na decyzję o ich zakupie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma Ford rozpoczyna kampanię na temat ochrony pieszych. Celem projektu jest zakomunikowanie najwyższych standardów produkcji pojazdów marki Ford w tym obszarze.
0 1 0 0 0 13.06.2007Haxel organizatorem Junkers Oasis Roadshow w PolsceFirma Haxel, na zlecenie niemieckiej agencji eventowej Vitamin-e Events & Emotions GmbH, zorganizowała w Polsce cykl eventów Junkers Oasis Roadshow 2007.