0 1 0 0 0 18.04.2007EMLab w labiryncieAgencja experiential marketingu EMLab zaprasza w najbliższy weekend (21 i 22 kwietnia) do labiryntu kolorów.
0 1 0 0 0 17.04.2007Tylko co trzeci polski szef wie jak się komunikowaćPLEON wspólnie z TNS OBOP przeprowadził badania poświęcone ocenie wizerunku i reputacji szefa. Okazało się, że tylko 20% - 30% zapytanych Polaków bardzo dobrze oceniło umiejętności komunikacyjne swoich przełożonych.
0 1 0 0 0 17.04.2007European Trusted Brands 2007Europejczycy obdarzają największym zaufaniem marki, które oferują produkty wysokiej jakości. Zaledwie co trzeci Europejczyk jest zdania, że marka godna zaufania to marka szeroko reklamowana. Przypisywana sobie przez mieszkańców Starego Kontynentu uczciwość znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniach konsumenckich. Deklarują oni, że przy wyborze marek zwracają uwagę na wartości etyczne danej marki.
0 1 0 0 0 17.04.2007mBank współczujemBank składa wyrazy współczucia Klientom innych banków ponoszącym opłaty i prowizje związane z zakupem jednostek funduszy inwestycyjnych.
0 1 0 0 0 17.04.2007Prelite dla ZeelandiiCykl szkoleń z zakresu wykorzystania narzędzi internal relations w motywowaniu pracowników przeprowadzą na rzecz firmy Zeelandia eksperci poznańskiej agencji Prelite.
0 1 0 0 0 17.04.2007Absolut Vodka przyciąga brzoskwinią12 kwietnia 2007 roku marka Absolut Vodka w uroczysty i niekonwencjonalny sposób powitała nowego członka rodziny na rynku polskim – brzoskwiniowy wariant smakowy – Absolut Apeach.
0 1 0 0 0 17.04.20073M na targach Euroreklamy Outdoor-Expo 2007W dniach 27-30 marca 2007 roku odbyły się targi branży reklamowej Euroreklama Outdoor-Expo 2007. Firma 3M Poland, która była jednym z wystawców, otrzymała od organizatorów nagrodę „Acanthus Aureus” za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy.
0 1 0 0 0 17.04.2007Roca Polska partnerem turnieju tenisowegoRoca Polska - producent nowoczesnej ceramiki sanitarnej – została sponsorem generalnym I Mistrzostw Polski Artystów w Tenisie ROCA OPEN. Sponsoring tenisa jest elementem nowej, kompleksowej strategii marki Roca, która zakłada wykorzystanie tego elitarnego sportu do budowania prestiżu marki.
0 1 0 0 0 17.04.2007Wiosna w salonie SkodyNa początku kwietnia wystartowała kolejna warszawska kampania, będąca efektem rozpoczęcia sprzedaży pakietów lokalnych przez IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 17.04.2007On Board PR dla TrenkwalderFirma On Board PR poprowadzi działania komunikacyjne dla firmy Trenkwalder – jednej z dziesięciu największych europejskich firm oferujących usługi personalne i doradztwo Human Resources.