0 1 0 3.09.2007Wrześniowa kampania Radia Wawa1 września 2007 startuje kampania promująca trwający na antenie Radia Wawa konkurs "100 tysięcy za dychę".
0 1 0 3.09.2007Jesienna ofensywa Muzyki RMF FMW poniedziałek, 3 września startuje jesienna kampania reklamowa "RMF FM Najlepsza Muzyka", której kreacja stworzona przez agencję ART FM jest kontynuacją muzycznej kampanii wizerunkowej prowadzonej przez stację wiosną.
0 1 0 3.09.2007Rusza ósma edycja rankingu Gazele BiznesuRusza ósma edycja rankingu najdynamiczniejszych firm Gazele Biznesu. Ranking organizowany jest przez Puls Biznesu wraz z wywiadownią handlową Coface Poland.
0 1 0 3.09.2007Przystań na Bosmana8 września, w sobotę, na szczecińskich Wałach Chrobrego odbędzie się Przystań na Bosmana, od lat jedna z najbardziej popularnych imprez plenerowych regionu zachodniopomorskiego.
0 1 0 31.08.2007Słodkie Upominki na Sopot Festiwal 2007Firma Słodkie Upominki - specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - przygotowała lizaki dla telewizji TVN. Będą one pełnić rolę jednego z gadżetów promocyjnych 44. Międzynarodowego Sopot Festiwal 2007.
0 1 0 31.08.2007Rusza konkurs Lider GlobalizacjiInstytut Globalizacji, wolnorynkowy instytut spraw publicznych, ogłosił konkurs: Lider Globalizacji 2007, który ma na celu wyłonienie firm, które korzystają z szans, jakie stwarza proces globalizacji, przede wszystkim związanych z rozwojem gospodarczym i otwarciem nowych rynków.
0 1 0 31.08.2007Do szkoły z Winiarami"Kupuj Desery Winiary i przygotuj dziecko do szkoły!" – pod takim hasłem ruszyła 24 sierpnia br. Akcja wspierająca promocję konsumencką realizowana przez agencję MS Services. Akcja oparta jest na mechanizmie loterii z atrakcyjnymi nagrodami.
0 1 0 31.08.2007GonnaBe dla Telekomunikacji PolskiejOd 01.07.2007 część działań w zakresie BTL-u Telekomunikacji Polskiej zostało przekazanych agencji reklamowej GonnaBe.
0 1 0 31.08.2007Rusza kampania promująca markę „Lubelskie”1 września rozpoczyna się największa akcja promocyjna "Lubelszczyzny" w 2007 r. Kampania reklamowa przygotowana przez lubelską agencją reklamową Vena Art obejmie swoim zasięgiem obszar województwa lubelskiego. Celem kampanii jest budowanie wśród mieszkańców świadomości posiadania w regionie markowych produktów i usług oraz nakłonienie przedsiębiorców do ubiegania się o znak marki "Lubelskie".
0 1 0 31.08.2007Kampania reklamowa Marks & SpencerWe wrześniu rusza kampania reklamowa Marks & Spencer pod hasłem "dobra cena". Kampania będzie informować o nowej polityce cenowej firmy oraz prezentować nowy wizerunek marki.