0 1 0 0 0 11.06.2007Pracodawcy coraz hojniejsiPonad 26 tysięcy złotych udało się zebrać w ramach II edycji akcji „Pracodawcy dla aktywizacji”, prowadzonej przez portal www.pracuj.pl. Tym samym firmy, które wzięły w niej udział, przekazały o ¼ więcej funduszy na szkolenia zawodowe dla osób niepełnosprawnych niż w roku ubiegłym.
0 1 0 0 0 11.06.2007Nagroda SABRE Awards 2007 dla Kampanii „Szkoła bez przemocy”"Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych, została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2007 w ramach prestiżowego europejskiego konkursu branży public relations w kategorii „Eastern Europe”.
0 1 0 0 0 11.06.2007Nowe spojrzenie na rzeczywistośćSagem Communication Poland rozpoczyna kampanię medialną Sagem.Nowe spojrzenie na rzeczywistość. Akcja ma na celu promocję najnowszego modelu telefonu Sagem my411X oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Intensywne działania komunikacyjne Sagema trwać będą od czerwca do września i obejmą rozgłośnie radiowe, prasę, Internet oraz reklamę na stołecznych autobusach.
0 1 0 0 0 11.06.2007Pierwsze placówki „db kredyt” w Warszawie. AdWorks realizuje kampanię wprowadzającą.Nowa marka consumer finance "db kredyt” wprowadzana na rynek przez Deutsche Bank PBC SA otworzyła dwie pierwsze placówki w Warszawie. Są one częścią rozbudowującej się intensywnie sieci, obecnie liczącej prawie 40 punktów na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 11.06.2007Polcard liderem usługi cashback w PolsceWedług danych Narodowego Banku Polskiego firma POLCARD jest zdecydowanym liderem polskiego rynku cashback. Tylko w pierwszym kwartale br. za pośrednictwem terminali POLCARD zrealizowanych zostało prawie 80% wszystkich transakcji.
0 1 0 0 0 11.06.2007Incentive Concept Poland dla międzynarodowego koncernu ShellFirma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu spotkań firmowych, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. 'special events' nawiązała współpracę z międzynarodowym koncernem petrochemicznym i energetycznym - Shell International BV. ICP będzie odpowiedzialna za organizację przyjazdu specjalistów HR ze wszystkich światowych oddziałów koncernu Shell. W czerwcu br. w Warszawie 165 osób weźmie udział w trzydniowej konferencji wykorzystującej program incentive oraz narzędzia integracji team building.
0 1 0 0 0 11.06.2007Małe wielkie rzeczy na stacjach BPCzasami tak niewiele trzeba, aby komuś pomóc. Czasami drobne rzeczy mogą dać innym ogromną radość. Po raz kolejny BP rusza z akcją mającą na celu wsparcie Polskiej Akcji Humanitarnej i jej programu Pajacyk. Akcja „Małe zakupy, wielkie pomaganie!” opracowana i przygotowana została przez poznańską Agencję Reklamową GPD Advertising.
0 1 0 0 0 11.06.2007Kolejny etap kampanii At MediaKampania pod hasłem „Czy to na pewno jest Twój Klient” rozpoczęła się w połowie lutego tego roku. W jej pierwszym etapie komunikaty reklamowe pojawiły się w prasie i Internecie. Od poniedziałku, 4 czerwca ruszyła kampania telewizyjna. Jej głównym elementem jest spot zatytułowany „Portret pamięciowy”.
0 1 0 0 0 11.06.2007Kolor i blask pod podwójną ochroną GarnierPublicis przygotował kontynuację kampanii gamy farb Garnier Color Naturals. W roli głównej wystąpiła Agnieszka Dygant. „Intensywny kolor bez zniszczonych włosów” – to hasło nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez polski oddział agencji reklamowej Publicis.
0 1 0 0 0 11.06.2007Gala plebiscytu na Studencki Produkt RokuVII edycja plebiscytu na Studencki Produkt Roku dobiega końca. Podczas uroczystej Gali 13 czerwca zostaną ogłoszone wyniki i wręczone statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznane Wielkie 5 i Wielkie 2 osobom bądź instytucjom, które ze względu na posiadane kompetencje mają wpływ na sferę edukacji i perspektywy rozwoju rynku pracy w Polsce.