0 1 0 0 0 27.06.2007BrandPR debiutuje w branżyW marcu 2007 agencja Brand Support poszerzyła swoje portfolio o działania public relations.
0 1 0 0 0 27.06.2007Jupi chłodzi latemW lipcu br. pod hasłem „Jupi chłodzi latem” rozpoczyna się kampania reklamowa nowych soków i nektarów marki Jupi. Po raz pierwszy firma Kofola zdecydowała się na wykorzystanie tablic billboardowych.
0 1 0 0 0 26.06.2007Opus B wygrała przetarg firmy Bakal CenterAgencja Reklamowa Opus B wygrała przetarg na obsługę firmy Bakal Center. Opus zaprojektuje opakowania dla wszystkich produktów firmy.
0 1 0 0 0 26.06.2007Demo dla Grupy OrbisAgencja reklamowa Demo Effective Launching opracowała projekty layoutów prasowych i ofertowych dla Grupy Hotelowej Orbis. Współpraca jest rezultatem wcześniejszych realizacji dla tego klienta.
0 1 0 0 0 26.06.2007Letnie zakupy w Empik.com z mBankiemmBank wraz z Empik.com proponują mKlientom rabaty na zakupy on-line.
0 1 0 0 0 26.06.2007Option One obsługuje akcję promocyjną dla partnerów handlowych ZelmerZ końcem maja 2006 Zelmer SA rozpoczął akcję promocyjną skierowaną do sklepów detalicznych posiadających w swojej ofercie produkty firmy. Całościowa obsługa programu powierzona została w drodze przetargu agencji Option One – Sales & Marketing Services.
0 1 0 0 0 26.06.2007Nobilia i Słodkie Upominki sponsorami Akademii Profesjonalisty HRNobilia oraz Słodkie Upominki – w ramach współpracy z firmą szkoleniową KDK Info – zostały sponsorem Akademii Profesjonalisty HR.
0 1 0 0 0 26.06.2007Zakończenie programu Coke Live Fresh NoisePo ponad trzech pracowitych miesiącach dobiegł końca społeczno-artystyczny program Coke Live Fresh Noise. Laureatem zmagań na dźwięki, bity i riffy został młody multiinstrumentalista, kompozytor i producent o szlacheckim nicku – Baron. Pokonał ponad dwustu konkurentów, którzy zgłosili się do projektu.
0 1 0 0 0 26.06.2007Grupa Fresh samplinguje dla Nivea PolskaW czerwcu br. Grupa Fresh zrealizowała kolejny projekt BTL dla Nivea Polska ― akcję samplingową produktów do higieny intymnej Nivea Intimate.
0 1 0 0 0 26.06.2007Media Concept dla Tatry w wielkim formacieWystartowała kampania piwa Tatra, należącego do portfolio Grupy Żywiec. Działania będą prowadzone na siatkach wielkoformatowych oraz środkach komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miejscowościach w całej Polsce.