0 1 0 0 0 25.06.2007United PR dla Big Brother 4.1United PR wygrała przetarg na promocję PR kolejnej edycji reality show "Big Brother 4.1", który wyemitowany zostanie na antenie Czwórki (TV4) we wrześniu b.r.
0 1 0 0 0 25.06.2007Czego pożądają Polacy? – gala finałowa CoolBrands27 czerwca na dziedzińcu przy ul. Burakowskiej 5/7 w Warszawie odbędzie się gala CoolBrands, podczas której zaprezentowany zostanie pierwszy w Polsce album CoolBrands 2006/2007, opisujący najmodniejsze na naszym rynku marki.
0 1 0 0 0 25.06.2007Saatchi & Saatchi X realizuje program lojalnościowy dla Procter & GambleAgencja Saatchi & Saatchi X przygotowała program lojalnościowy kierowany do młodych mam, na zlecenie zespołu Shopper Marketingowego P&G oraz marki Pampers.
0 1 0 0 0 25.06.2007Wystawa artystów sztuki ulicy w Królikarni na billboardach AMSTylko do 25 lipca można oglądać wystawę wybitnych plakacistów, malarzy i twórców sztuki ulicy, którzy podczas pikniku zorganizowanego przez Gazetę Wyborczą i AMS wypełniali swoimi wizjami artystycznymi 8 billboardów AMS, specjalnie na tę okazję ustawionych wzdłuż parkowej alei w Królikarni.
0 1 0 0 0 25.06.2007Kolejne wyróżnienia dla Call Center PolandFirma Call Center Poland zdobyła dwa wyróżnienia w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, organizowanym przez VFP Communication, wydawcę "Media i Marketing Polska", oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 25.06.2007Mec:Interaction wyróżniony w konkursie Golden Arrow 2007Mec:Interaction, należący do domu mediowego Mediaedge:cia został wyróżniony w konkursie Golden Arrow za przygotowanie i realizację kampanii internetowej dla merlin.pl.
0 1 0 0 0 25.06.2007SOS Wioski Dziecięce nagrodzone podczas konkursu Golden Arrow 2007Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce otrzymało tytuł Najlepszego Marketera Bezpośredniego Roku 2006 w konkursie Golden Arrow. SOS Wioski Dziecięce nagrodzono za całoroczne, zaplanowane i systematyczne stosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego w pozyskiwaniu i utrzymywaniu stałych kontaktów z darczyńcami organizacji.
0 1 0 0 0 25.06.2007Grape Group – nowa agencja na rynkuGrape Group to nazwa nowej agencji public relations mającej swoją siedzibę w Londynie. Grupa powstała z myślą o potencjale drzemiącym w ciągle rosnącej, wschodnioeuropejskiej społeczności na wyspach brytyjskich.
0 1 0 0 0 25.06.2007Nowa karta partnerska Citi Handlowy i Polskich Linii LotniczychNowy produkt lidera kart cobrandowych - Citi Handlowy jest efektem kilkumiesięcznej współpracy trójstronnej z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT oraz programu Miles & More. Karta Kredytowa Citibank-LOT skierowana jest w szczególności do obecnych i potencjalnych klientów narodowego przewoźnika.
0 1 0 0 0 25.06.2007Golden Arrow dla HealthWayPierwsza w Polsce agencja marketingu medycznego HealthWay otrzymała nagrodę w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Była to jedyna nagroda za projekt z branży farmaceutycznej przyznana w tym roku w konkursie.