0 1 0 0 0 22.01.2007MRM Worldwide (dawniej Zentropy Partners) i Universal McCann niestandardowo dla Wielkiego Festiwalu Reklamy Plusa, „Złote Kopytko”Po sukcesie „Kurobota” w sierpniu ubiegłego roku (22 tysiące użytkowników w 30 godzin), obecnie pod numerem 180 Gadu Gadu internauci mogą skontaktować się ze „Złotym Kopytkiem”. Kampania rozpoczęła się 13 grudnia i potrwa do 26 stycznia.
0 1 0 0 0 22.01.2007Agape wydaje „Trasę” dla TNTRozpoczęła się współpraca Agencji doradczej i wydawniczej Agape i firmy kurierskiej TNT Express Worldwide Poland nad wydawaniem dwumiesięcznika dla pracowników „Trasa”.
0 1 0 0 0 22.01.2007Oświadczenie zarządu TakeFive sp. z o.o.Koncepcję kampanii wizerunkowej „Idź do kina” przedstawiliśmy Multikino już w kwietniu 2006 roku. Kampania promująca Multikino, która zaczęła się na początku stycznia 2007 roku, wynika z tej koncepcji. Ubolewamy, że przed podaniem do wiadomości publicznej informacji, mogących kwestionować naszą zawodową rzetelność, nikt nie zwrócił się do nas z jakimkolwiek pytaniem.
0 1 0 0 0 22.01.2007Wiosenny kształt funkcjonalizmuPełnię smaku, subtelną kompozycję składników ginu Bombay Sapphire skrywała do tej pory unikalna, inspirująca, szafirowa butelka. Wraz z nadejściem nowego, 2007 roku dokonało się doskonałe połączenie zalet smakowych ginu z estetyką i funkcjonalizmem jego oprawy. Szafir Bombaju debiutuje w nowym, oryginalnym opakowaniu.
0 1 0 0 0 22.01.2007ECCO/On Board PR w IrlandiiNowym partnerem sieci ECCO Network skupiającej firmy PR została irlandzka firma Bravo!. Przyłączenie do ECCO Network firmy z Irlandii oznacza, że sieć obecna jest już w 32 krajach. Bravo! Group jest wiodącym irlandzkim dostawcą usług z dziedziny PR i organizacji eventów.
0 1 0 0 0 22.01.2007Nowa inicjatywa w zakresie usabilityFirma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła swoją witrynę WWW. Nowy serwis ma w zamierzeniu autorów nie tylko prezentować ofertę firmy, ale także przybliżać i wyjaśniać problematykę usability szerokiemu gronu internautów.
0 1 0 0 0 22.01.2007Ruszyła telewizyjna kampania Creative LabsZ dniem 20 stycznia 2007 rozpoczęła się kampania telewizyjna Creative Labs -światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie.
0 1 0 0 0 22.01.2007Oświadczenie MultikinoMultikino Sp. z o.o. oświadcza, iż przygotowania do prowadzonej obecnie kampanii wizerunkowej rozpoczęło w kwietniu 2006 roku (co potwierdza pełna dokumentacja jaką Spółka Multikino posiada).
0 1 0 0 0 19.01.2007„Zobacz-Usłysz-Powiedz”W związku z trwającą kampanią „Zobacz-usłysz-Powiedz” został uruchomiony serwis www.zobacz-uslysz-powiedz.pl wykonany non-profit przez firmę Veneo Sp. z o.o.
0 1 0 0 1 19.01.2007Nowa strona internetowa La Karnitywww.la-karnita.com, to adres nowej witryny girlsbandu La Karnita. Wkrótce po nakręceniu debiutanckiego teledysku Do dzisiaj cię kochałam, „polskie Sugabebes” pojawiły się także w Internecie.