0 1 0 0 0 29.06.2007Co Ty wiesz o kinie? – konkurs wiedzy filmowej Play Cinema CityW niedzielę 1 lipca 2007r. o godzinie 10.00 na stronie www.cinema-city.pl ruszy największy w Polsce internetowy konkurs wiedzy filmowej – Play Cinema City.
0 1 0 0 0 29.06.2007Centralwings i Billbird razemBillbird S.A. rozwija rynek płatności masowych. Jako jedyny operator terminalowej sieci płatności za rachunki oferuje usługę opłaty gotówkowej za bilety lotnicze linii Centralwings. Transakcji można dokonać w ponad 6000 punktów sieci Via Moje Rachunki.
0 1 0 0 0 29.06.2007Wystartował pierwszy w Polsce kompleksowy projekt marki regionalnejW dniu 28 czerwca br. w trakcie briefingu dla dziennikarzy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego dokonano pierwszej publicznej odsłony logotypu marki regionalnej 'Lubelskie".
0 1 0 0 0 29.06.2007Ad.net na czele w badaniu Megapanel PBI/GemiusWedług najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius sieć reklamowa Ad.Net przekroczyła 2.5 miliarda odsłon, wyprzedzając tym samym po raz pierwszy portal Onet.pl
0 1 0 0 0 29.06.2007ARW Image PR dla Deutsche Bank PBCAgencja ARW Image Public Relations podpisała z Deutsche Bank PBC S.A. nową umowę na obsługę public relations. Dotychczasowy zakres, dotyczący wyłącznie linii consumer finance db kredyt, poszerzony został o współpracę obejmującą produkty i usługi oferowane przez sam Deutsche Bank PBC S.A.
0 1 0 0 0 29.06.2007Aladdin ze wsparciem Optimum PROptimum PR zadba o wizerunek firmy Aladdin, światowego lidera w ochronie oprogramowania, praw autorskich i cyfrowej własności intelektualnej.
0 1 0 0 0 29.06.2007Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w majuRzeczpospolita zwyciężyła w majowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez IMM. Druga lokata należy do Gazety Wyborczej, trzecia – do Dziennika. Wśród tygodników opinii prowadzi Wprost. Do góry pnie się Nasz Dziennik. RMF FM i TVN24 są niezmiennie najbardziej opiniotwórcze spośród stacji radiowych i telewizyjnych, a Onet.pl wśród portali internetowych.
0 1 0 0 0 29.06.2007Ujawnij swoje atuty w konkursie SloggiW tym roku Sloggi, światowy ekspert od damskiej i męskiej bielizny, znajdzie najpiękniejsze pośladki w międzynarodowym konkursie "Show me your sloggi". Kobieta i mężczyzna, zwycięzcy konkursu "Show me your sloggi", zgarną wszystko: kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi, premię pieniężną w wysokości 10.000 euro i... ubezpieczenie pośladków.
0 1 0 0 0 29.06.2007Największe badanie opinii Polaków o markach28 czerwca br. ruszyło największe w Polsce badanie opinii Polaków o markach, przeprowadzane przez Centrum Badań Marketingowych Indicator na zlecenie międzynarodowej organizacji Superbrands.
0 1 0 0 0 29.06.2007Solidex Liderem Sprzedaży serwerów Sun X6414 czerwca 2007 roku w Paszkówce pod Krakowem odbył się finał XIII Akademii Sun. Solidex SA zdobył tytuł Lidera Sprzedaży serwerów Sun X64.