Największe badanie opinii Polaków o markach
  • 0
  • 1
29.06.2007

Największe badanie opinii Polaków o markach

28 czerwca br. ruszyło największe w Polsce badanie opinii Polaków o markach, przeprowadzane przez Centrum Badań Marketingowych Indicator na zlecenie międzynarodowej organizacji Superbrands.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2007

Jak Tesco zdobywa Amerykę

Fresh, but far from easy, "The Economist", 21.06.2007

Sieć Tesco zdecydowała się na wejście na rynek amerykański pod nazwą Fresh & Easy Neighbourhood Market. Tracąc nieco udziałów na rodzimym rynku Tesco wciąż doskonale rozwija się na całym świecie, dostosowując swoje supermarkety do lokalnych warunków. Z tego powodu zdecydowano się na jeden z największych eksperymentów w branży retailingowej ostatnich lat. Brytyjski gigant wnosi unikalne know-how, ale przyjdzie mu działać w odmiennym otoczeniu, przy innych preferencjach i zwyczajach zakupowych Amerykanów. Dylematem jest również wybór odpowiedniej strategii wchodzenia na rynek - metoda "krok po kroku" niesie za sobą mniejsze ryzyko, ale umożliwia szybkie kopiowanie nowych rozwiązań przez konkurencję. Z kolei "wielkie wejście" znosi to niebezpieczeństwo, ale zwiększa szansę spektakularnej porażki. Interesujący artykuł w „The Economist” rozważa szanse i zagrożenia ekspansji Tesco na nowym rynku.