0 1 0 0 0 18.04.2007Nowy program w 4fun.tvDziś na antenie 4fun.tv rozpoczęła się emisja porannego programu „Powstanie”.
0 1 0 0 0 18.04.2007PC World Komputer ponownie w TVMagazyn PC World Komputer wspiera swoje działania reklamowe kampanią telewizyjną
0 1 0 0 0 18.04.2007SAP współpracuje z TippingpointPo dwóch latach przerwy SAP Polska powrócił do współpracy z zespołem Wołowski, Badzio, Alchimowicz - tym razem reprezentującymi agencję reklamową Tippingpoint.
0 1 0 0 0 18.04.2007Gold Standard po raz pierwszyW tym roku odbędzie się pierwsza edycja profesjonalnego badania satysfakcji klientów. Użytkownicy ocenią prezentowane przez firmy produkty i usługi. Badanie przeprowadzi instytut badawczy TNS OBOP.
0 1 0 0 0 18.04.2007Nowy rekord Neolit Media52 lokalizacje - to niecodzienny wynik w reklamie wielkoformatowej. Na początku kwietnia firma Neolit Media obsługiwała handlowo i logistycznie aż 52 siatki na wielkim formacie.
0 1 0 0 0 18.04.2007Ofensywa Eurobanku na wiaty AMSW połowie kwietnia, na 70 wiatach w dużych miastach całej Polski AMS zainstalował jaskrawoczerwone karty Eurobanku na dachach wiat przystankowych.
0 1 0 0 0 18.04.2007EMLab w labiryncieAgencja experiential marketingu EMLab zaprasza w najbliższy weekend (21 i 22 kwietnia) do labiryntu kolorów.
0 1 0 0 0 17.04.2007Tylko co trzeci polski szef wie jak się komunikowaćPLEON wspólnie z TNS OBOP przeprowadził badania poświęcone ocenie wizerunku i reputacji szefa. Okazało się, że tylko 20% - 30% zapytanych Polaków bardzo dobrze oceniło umiejętności komunikacyjne swoich przełożonych.
0 1 0 0 0 17.04.2007European Trusted Brands 2007Europejczycy obdarzają największym zaufaniem marki, które oferują produkty wysokiej jakości. Zaledwie co trzeci Europejczyk jest zdania, że marka godna zaufania to marka szeroko reklamowana. Przypisywana sobie przez mieszkańców Starego Kontynentu uczciwość znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniach konsumenckich. Deklarują oni, że przy wyborze marek zwracają uwagę na wartości etyczne danej marki.
0 1 0 0 0 17.04.2007mBank współczujemBank składa wyrazy współczucia Klientom innych banków ponoszącym opłaty i prowizje związane z zakupem jednostek funduszy inwestycyjnych.