0 1 0 0 0 29.06.2007Aladdin ze wsparciem Optimum PROptimum PR zadba o wizerunek firmy Aladdin, światowego lidera w ochronie oprogramowania, praw autorskich i cyfrowej własności intelektualnej.
0 1 0 0 0 29.06.2007Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w majuRzeczpospolita zwyciężyła w majowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez IMM. Druga lokata należy do Gazety Wyborczej, trzecia – do Dziennika. Wśród tygodników opinii prowadzi Wprost. Do góry pnie się Nasz Dziennik. RMF FM i TVN24 są niezmiennie najbardziej opiniotwórcze spośród stacji radiowych i telewizyjnych, a Onet.pl wśród portali internetowych.
0 1 0 0 0 29.06.2007Ujawnij swoje atuty w konkursie SloggiW tym roku Sloggi, światowy ekspert od damskiej i męskiej bielizny, znajdzie najpiękniejsze pośladki w międzynarodowym konkursie "Show me your sloggi". Kobieta i mężczyzna, zwycięzcy konkursu "Show me your sloggi", zgarną wszystko: kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi, premię pieniężną w wysokości 10.000 euro i... ubezpieczenie pośladków.
0 1 0 0 0 29.06.2007Największe badanie opinii Polaków o markach28 czerwca br. ruszyło największe w Polsce badanie opinii Polaków o markach, przeprowadzane przez Centrum Badań Marketingowych Indicator na zlecenie międzynarodowej organizacji Superbrands.
0 1 0 0 0 29.06.2007Solidex Liderem Sprzedaży serwerów Sun X6414 czerwca 2007 roku w Paszkówce pod Krakowem odbył się finał XIII Akademii Sun. Solidex SA zdobył tytuł Lidera Sprzedaży serwerów Sun X64.
0 1 0 0 0 29.06.2007Fresh Solutions: 68 firm w partnerskim groniePierwsze półrocze 2007 roku Fresh Solutions kończy sukcesem pozyskania liczącego niemal 70 agencji interaktywnych grona partnerskiego. Do grona tego dołączają nieprzerwanie nowe firmy, powodując tym samym coraz szerszą dystrybucję CMS HYDRAportal.
0 1 0 0 0 29.06.2007Wspólne przedsięwzięcie Agory i ATM GrupyW dniu 28 czerwca 2007 Agora i ATM Grupa SA podpisały umowę przedwstępną o utworzeniu spółki. Kapitał zakładowy spółki wyniesie 4 mln zł, a każda z firm obejmie w nim 50% udziałów.
0 1 0 0 0 29.06.2007Jak Tesco zdobywa AmerykęFresh, but far from easy, "The Economist", 21.06.2007Sieć Tesco zdecydowała się na wejście na rynek amerykański pod nazwą Fresh & Easy Neighbourhood Market. Tracąc nieco udziałów na rodzimym rynku Tesco wciąż doskonale rozwija się na całym świecie, dostosowując swoje supermarkety do lokalnych warunków. Z tego powodu zdecydowano się na jeden z największych eksperymentów w branży retailingowej ostatnich lat. Brytyjski gigant wnosi unikalne know-how, ale przyjdzie mu działać w odmiennym otoczeniu, przy innych preferencjach i zwyczajach zakupowych Amerykanów. Dylematem jest również wybór odpowiedniej strategii wchodzenia na rynek - metoda "krok po kroku" niesie za sobą mniejsze ryzyko, ale umożliwia szybkie kopiowanie nowych rozwiązań przez konkurencję. Z kolei "wielkie wejście" znosi to niebezpieczeństwo, ale zwiększa szansę spektakularnej porażki. Interesujący artykuł w „The Economist” rozważa szanse i zagrożenia ekspansji Tesco na nowym rynku.
0 1 0 0 0 29.06.2007BrandPR pro bonoBrandPR prowadzi działania informacyjne oraz zajmuje się kontaktami medialnymi na rzecz działań Stowarzyszenia Transplantacji Serca, oddział w Zabrzu. Agencja pracuje dla Stowarzyszenia w ramach działalności pro bono.
0 1 0 0 0 29.06.2007Wakacje potrójnych korzyści w „Gazecie Prawnej”Na okres wakacji Biuro Reklamy "Gazety Prawnej" przygotowało dla klientów dwie oferty promocyjne.