Wakacyjna kampania prasowa No-Spy
  • 0
  • 1
12.07.2007

Wakacyjna kampania prasowa No-Spy

Kampania prasowa leku przeciwbólowego No-Spa jest przedłużeniem kampanii telewizyjnej. Jednocześnie jej celem jest odświeżenie marki oraz zaprezentowanie czytelniczkom nowego opakowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2007

Gaspol "Firmą Przyjazną Klientowi"

Lider rynku gazu płynnego w Polsce, firma Gaspol S.A. została laureatem trzeciej edycji Ogólnopolskiego Programu Firma Przyjazna Klientowi, zorganizowanego przez Instytut Zarządzania, przy współpracy z firmą badawczą TNS OBOP oraz firmą Researcher by Call Center Poland. Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi otrzymują firmy, które realizują wyróżniające się programy zorientowane na stałe podnoszenie poziomu obsługi Klienta.

11 lipca 2007