0 1 0 0 0 24.07.2007Newton i NetSprint razem monitorują mediaNewton.pl i NetSprint.pl rozpoczynają współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku.
0 1 0 0 0 23.07.2007Nowa wersja Google AnalyticsFirma Google udostępniła nową wersji pakietu Google Analytics, służącego do monitorowania ruchu na stronach internetowych.
0 1 0 0 0 23.07.2007Wyróżnienie w konkursie FESPA dla Mobilnej Galerii DesignuJury konkursu Fespa Digitalprint Awards Europe 2007 przyznało wyróżnienie dla firmy Business Consulting za realizację projektu Mobilna Galeria Designu.
0 1 0 0 0 23.07.2007Dostęp prywatnych operatorów do skrzynek pocztowych – ekspertyza Stowarzyszenia Marketingu BezpośredniegoKancelaria prawna Traple, Konarski, Podrecki przygotowała na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego "Raport o prawie pocztowym" koncentrujący się na wybranych aspektach dotyczących dostępu do skrzynek pocztowych.
0 1 0 0 0 23.07.2007Lowe dla marki JojoLowe GGK Warszawa przygotowała kampanię TV dla nowego produktu Nestle z portfolio Jojo – żelek Super Cola. Produkt jest adresowany do dzieci w wieku szkolnym.
0 1 0 0 0 23.07.2007Tymbark na nietypowych nośnikach reklamy zewnętrznejDom mediowy Zenithmedia zajmuje się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby trwającej obecnie kampanii reklamowej napojów pod marką Tymbark, należącej do Grupy Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 23.07.2007V&P przygotowuje kampanie ATL dla marki KiriPo długiej przerwie w działaniach reklamowych pod koniec sierpnia 2007 r. ruszy kampania ATL serków marki Kiri.
0 1 0 0 0 23.07.2007PRO Media House dla B&T Distribution16 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca oliwę z oliwek hiszpańskiej marki Borges. Media zaplanował i zakupił krakowski dom mediowy Pro Media House.
0 1 0 0 0 23.07.2007W ramach akcji „Ekopozytywni” dziennik Metro organizuje zbiórkę bateriiOd dzisiaj dziennik "Metro" prowadzi akcję promocyjno-informacyjną dotyczącą zbiórki zużytych baterii. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem szkodliwych odpadów (w szczególności baterii) i dostarczenie informacji, gdzie należy oddawać tego typu odpady.
0 1 0 0 0 20.07.2007Marketerzy prężą muskuły na siłowniachL. Petrecca, Marketers flex muscle at gyms, "USA Today", 16.07.2007Sale gimnastyczne i kluby fitness szukają nowych źródeł dochodów, marketerzy nowych sposobów dotarcia do klientów. Bywalcy klubów - zazwyczaj ludzie młodzi i dobrze usytuowani - są bardzo atrakcyjną grupą docelową. Aby do niej trafić, amerykańscy marketerzy sięgają po wiele narzędzi: ambient media, sampling lub okazjonalne wynalazki, jak "magiczne" maty pod prysznic. W artykule "USA Today" także o tym, czego unikać w marketingu na siłowniach oraz o wpływie samego miejsca na skojarzenia z marką.